مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس گفت: قصد داریم برای فصل آینده چند بازیکن ملی‌پوش را جذب کنیم و تیم قدرتمندی را ببندیم.

 

محمدرضا حیدریان در خصوص دیدار خیرخواهانه تیم ملی فوتسال پیشکسوتان برابر هنرمندان عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود و خدا را شکر می‌کنم که بار دیگر برای بازی خیرخواهانه مرا قابل دانستند و دعوتم کردند.

 

وی درباره اینکه در کنار برخی پیشکسوتان و بازیکنان کنونی تیم ملی قرار گرفت، گفت: برای بار اول نیست که کنار پیشکسوتان بازی می‌کنم. در این دیدار هدف مشترکی داشتیم و آن هم چیزی جز زیبایی نبود. امیدوارم مردم با دیدن این بازی خوشحال شده باشند.

سرمربی و بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس در مورد این تیم خاطرنشان کرد: تمرینات خود را انجام می‌دهیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. در برخی بازی‌ها توپ‌ها را به راحتی از دست می‌دادیم و امتیازات از دست می‌رفت. امیدوارم در آینده بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و در میانه جدول قرار بگیریم. مسئولان باشگاه تصمیم دارند برای فصل آینده تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنند و به همین منظور صحبت‌هایی نیز با یکی دو بازیکن ملی‌پوش انجام داده‌اند.

حیدریان در مورد دیدار این هفته پرسپولیس برابر شهرداری ساوه تصریح کرد: این هفته میهمان شهرداری خواهیم بود. بازی سختی داریم، البته تمام بازی‌های لیگ در این هفته‌های باقی مانده دشوار است، اما ما برای کسب هر 3 امتیاز وارد میدان خواهیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)