مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی و بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنی برای 20 ثانیه هم به میدان برود باید تمام تلاش خود را انجام بدهد و اعتراض نکند.

محمدرضا حیدریان  در خصوص پیروزی 2 بر یک پرسپولیس برابر فرش‌آرا عنوان کرد: خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز را از آن خود کنیم و پیروزی ارزشمندی را به دست آوریم. شرایط در جدول سخت شده و تمام تیم‌ها با انگیزه در میدان ظاهر می‌شوند.

وی ادامه داد: 2 دقیقه و 19 ثانیه به پایان بازی که مانده بود به بازیکنان تذکر دادم تمرکز خود را از دست ندهند، اما متأسفانه بر اثر اشتباه یک گل دریافت کردیم. پس از این گل بازیکنان به خود آمدند و با زحمت تمام آنها توانستیم به برتری دست یابیم.

حیدریان درباره اینکه در ابتدای بازی پرسپولیسی‌ها عملکرد خوبی نداشتند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بازیکنان در اول بازی هنوز تحت تأثیر شکست 8 بر یک هفته گذشته بودند و با گذشت زمان بهتر شدیم. حملات و موقعیت‌های زیادی روی دروازه فرش‌آرا به وجود آوردیم که متأسفانه به گل تبدیل نشد.

وی افزود: نمی‌دانم چرا فرصت‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود. به سختی می‌توانیم گل بزنیم و امیدوارم این مشکل در بازی‌‌های آینده برطرف شود. به هر حال از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم که باعث برد در این بازی شدند. حتی بازیکنانی که در زمین بازی نکردند نیز مشوق خوبی برای بازیکنان بودند و با همدلی این پیروزی را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس درباره حضور دروازه‌بان دوم این تیم گفت: دروازه‌بانمان در بازی گذشته اخراج شد و وحید سیفان، جانشین او عملکرد بدی در آن دیدار داشت، اما خوشبختانه در این بازی بهتر کار کرد و توپ‌های خوبی را دریافت کرد.

وی درباره اعتراض بهروز جعفری به تغییر و جابجایی در نیمه اول یادآور شد: تصمیم‌گیرنده من هستم. اگر بازیکنی حتی 20 ثانیه هم در زمین بازی کند باید بجنگد و تمام تلاش خود را انجام دهد. این نیست که بازیکن تصمیم بگیرد 10 دقیقه بازی کند یا کمتر و یا بیشتر. در بین دو نیمه با او صحبت کردم و در نیمه دوم بهتر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)