پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:برای من تفاوتی ندارد چه کسی در پستم بازی می کند و قطعا با تمرینات دنبال بازی در ترکیب اصلی هستم.

وحید حیدریه درباره پیوستن خود به پرسپولیس  اظهار داشت:من روز گذشته با طاهری صحبت کردم و دیدگاههای مشترکی با هم داشتیم.خوشحالم پرسپولیس را انتخاب کردم.چند پیشنهاد دیگر هم داشتم اما بهترین را برگزیدم.

وی درباره اینکه وضعیت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کند گفت:هواداران پرسپولیس فقط دنبال قهرمانی هستند و می خواهد تیم به جایگاه خوب گذشته بازگردد.من هم تلاشم را می کنم که در این راه به تیم پرسپولیس کمک کنم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه پست تخصصی اش مدافع چپ است و باشگاه به دنبال جذب بازیکن در این پست است بیان داشت:وقتی به پرسپولس آمدم همه چیز را بررسی کردم.با چشمان باز پرسپولیس را انتخاب کردم و قطعا به این دلیل پرسپولیسی شدم که بازی کنم.هر کسی به این تیم می آید باید از جان و دل مایه بگذارد.برای من تفاوتی ندارد چه کسی در پستم بازی می کند و قطعا با تمرینات دنبال بازی در ترکیب اصلی هستم.

وی درباره اینکه آیا پیش از حضور در جمع سرخپوشان به پرسپولیس علاقه داشته است یا نه گفت:کل خانواده ام پرسپولیسی هستند و من هم از کودکی پرسپولیسی بودم.

حیدریه درباره اینکه آیا به ماندن پیکان در لیگ برتر امیدوار است یا نه اظهار داشت:من از 14 سالگی در پیکان رشد کردم و امیدوارم این تیم در لیگ برتر ماندگار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)