پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیروز با محمد خاکپور صحبت کردم و در نهایت قرار بر این شد که تیم ملی امید را در سفر به هلند همراهی کنم.

وحید حیدریه  در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: من بعد از بازی با سپاهان نگران این بودم که مچ پایم دچار پارگی شده باشد و مدت زیادی نتوانم فوتبال بازی کنم اما خدا را شکر بعد از آمدن جواب MRI مشخص شد که مچ پای من دچار پارگی نشده و فقط یک کشیدگی جزئی پیدا کرده است.

وی در خصوص اینکه دوران نقاهت او چقدر زمان خواهد برد، پاسخ داد: فکر می کنم با این شرایط که احساس می کنم چیزی حدود 10 روز زمان می برد تا آسیب دیدگی من بهبود پیدا کند و به زودی تمرینات گروهی خود را آغاز خواهم کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای باشگاه خاطرنشان کرد: پرسپولیس همانطور که همه دیدند در این سه بازی که برگزار شد بازی های فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و فقط به خاطر بدشانسی نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم اما مطمئن هستم که بعد از دیدار برابر ذوب آهن این اتفاق هم رخ خواهد داد و روند پیروزی های ما هم آغاز خواهد شد.

وی در خصوص شرایط خود خاطرنشان کرد: من از روزی که به تمرینات اضافه شدم سعی کردم بهترین عملکرد را در ترکیب تیم از خود به نمایش بگذارم و خوشبختانه در بازی با سپاهان با صلاحدید برانکو به میدان رفتم که متاسفانه خیلی زود مصدوم شدم اما تلاش خود را انجام می دهم تا هرچه زودتر به تمرینات برگردم تا خیلی زودتر دوباره در ترکیب تیم قرار بگیرم.

حیدریه در خصوص اینکه آیا با توجه به مصدومیتش تیم ملی امید را همراهی خواهد کرد یا نه، افزود: دیروز با آمدن محمد خاکپور من با وی صحبت کردم و در نهایت قرار بر این شد که تیم ملی امید را در سفر به هلند همراهی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)