مدافع تیم ذوب آهن گفت: قسمت این بود هواداران پرسپولیس شاد شوند.

به گزارش اوج سپهر حیدری پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن مقابل پرسپولیس و حذف از جام حذفی اظهار داشت: ما در این بازی چند موقعیت صددرصد داشتیم اما پرسپولیس به جز یک نیمه موقعیت چیزی نداشت، ولی آن‌ها از همان موقعیت نصفه و نیمه استفاده کردند. من به دلیل این شکست از مردم اصفهان عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: شاید خواست خدا بوده است که امشب دل هواداران پرسپولیس شاد شود. امیدوارم پرسپولیس امسال یک جام بگیرد و هوادارانش بیشتر خوشحال شوند.

حیدری در آغاز بازی شاخه گلی را به سمت هواداران پرسپولیس پرتاب کرد که این کارش به مذاق اصفهانی‌ها خوش نیامد و تعدادی از هواداران ذوب آهن علیه او شعار دادند. حیدری در این‌باره گفت: آن‌ها هوادار ذوب آهن نبودند. من چند سال از بهترین دوران فوتبالم را در پرسپولیس گذراندم. هواداران این تیم برای من سنگ تمام گذاشتند و من هم سعی کردم با یک شاخه گل محبت‌شان را جبران کنم. زمانی هم که در ذوب آهن نبودم با هواداران این تیم ارتباط خوبی داشتم.

وی در پایان با بیان اینکه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در لیگ برتر باقی بمانیم، گفت: حضور فردی مثل سعد محمدی در راس کارخانه ذوب آهن که دید فوتبالی دارد، نوید این را می‌دهد که وضعیت‌مان در آینده خوب باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)