مدافع پرسپوليس گفت: بايد روند موفقيت‌هايمان را ادامه دهيم.
مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدري در مورد بازي روز گذشته تيم‌هاي پرسپوليس و تراكتورسازي اظهار داشت: تراكتورسازي تيم خوبي بود و خط دفاعي ما را بسيار آزار داد. خوشحالم قدر موقعيت‌ها را دانستيم و اميدوارم هواداران از ما راضي باشند.
وي ادامه داد: به مردم تبريز و تيم تراكتورسازي تبريك مي‌گويم و اميدوارم در مسابقات بعدي اين تيم‌ در نتيجه‌گيري موفق‌ عمل كند.
حيدري در مورد تركيب پرسپوليس گفت: پرسپوليس 31 بازيكن آماده دارد و كرانچار انتخاب مي‌كند كه چه كسي در تركيب اصلي تيم قرار بگيرد.
مدافع پرسپوليس افزود: اي كاش آن گل دقيقه پاياني را دريافت نمي‌كرديم تا دروازه‌مان بسته مي‌ماند، البته خاصيت فوتبال همين است و نمي‌توان لحظات را پيش‌بيني كرد.
وي با اشاره به اين كه جهش بزرگ پرسپوليس به صدر جدول بايد هر چه سريع‌تر اتفاق بيفتد، خاطرنشان كرد: بايد به فكر تداوم پيروزي‌هايمان باشيم تا به خواسته‌ها و اهداف بزرگ خود برسيم.
حيدري در مورد غيبت شيث رضايي در بازي مقابل تراكتورسازي گفت: جاي شيث در اين مسابقه خالي بود، اما خط دفاعي پرسپوليس در غياب رضايي خوب كار كرد. من 2 سال كنار باقري‌ها بازي كردم و با هم هماهنگي داريم.
پرسپوليس با پيروزي 2 بر يك مقابل تراكتورسازي از هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال ايران با 23 امتياز در مكان چهارم جدول ايستاد و تراكتورسازي با اين شكست با 17 امتياز در مكان يازدهم جدول رده‌بندي باقي ماند.
در هفته چهاردهم ليگ برتر پرسپوليس شنبه به مصاف استيل‌آذين مي‌رود و تراكتورسازي در ورزشگاه خانگي با مس‌كرمان ديدار خواهد كرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)