خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شده، به همین دلیل با دسته گل به سمت آنها می‌روم.

سپهر حیدری در خصوص بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره من سال‌های بسیار خوبی را با پیراهن قرمز برای پرسپولیس کار کردم و برایم خیلی سخت است تا مقابل این تیم آن هم در ورزشگاه آزادی به میدان بروم.

 

وی افزود: هرگز برایم آسان نیست که روز دوشنبه مقابل هواداران این تیم بازی کنم. اما چون به پیراهن ذوب آهن نیز تعصب خاصی دارم و الان با این تیم قرارداد دارم مطمئن باشید با تمام وجودم برای ذوب آهن بازی خواهم کرد.

 

حیدری تاکید کرد: دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شد، به همین دلیل با تمام وجود و با دسته‌گل ‌های قرمز به سمت آنها خواهم رفت چون گردن من خیلی حق دارند و هیچ وقت مرا در پرسپولیس تنها نگذاشته‌اند. می‌خواهم با گل‌های قرمز از هواداران پرسپولیس بابت حمایت بی‌دریغشان تشکر کنند و از آنها رخصت بگیرم.

 

وی در خصوص شرایط ذوب آهن نیز گفت: خوشبختانه با توجه به تغییراتی که در ذوب آهن به وجود آمده، تیم تقریبا متحول شده است. از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها بسیار با انگیزه برای ادامه راه هستند. البته کربکندی نیز برای ذوب آهن خیلی زحمت کشید و باید به او که با تمام وجودش زحمت کشید خسته نباشید بگوییم. من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

وی افزود: با توجه به شرایط ذوب آهن و پرسپولیس به نظرم روز دوشنبه قشنگ‌ترین بازی لیگ را هواداران خواهند دید. پرسپولیس و ذوب آهن هر دو تیم تاکتیکی و فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند به همین دلیل قطعا کیفیت بازی نسبت به بازی‌های گذشته در هفته‌های گذشته لیگ بهتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)