مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حیدری از جمله بازیکنان پرسپولیس بود که امروز به دیدار جانبازان در آسایشگاه ثارلله رفت. مدافع سرخپوشان از این دیدار می‌گوید.

حیدری با اشاره به حضور سرخپوشان در آسایشگاه جانبازان، گفت:” خدا را شکر در حال حاضر این نگاه در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که در کنار مسایل فنی، به مسایل فرهنگی و اخلاقی نیز توجه می‌شود. کارهایی که در فوتبال ما کمتر صورت می‌گیرد و جای خالی آن احساس می‌شود.”


مدافع سرخپوشان، افزود:” حضور در آسایشگاه جانبازان و بودن در کنار این عزیزان به آدم، درس زندگی می‌دهد و ما چیزهایی را می‌بینیم که فقط شعار نیست و عین واقعیت است.”


حیدری تصریح کرد:” با حضور در چنین جاهایی، همه آن چیزهایی را که درباره‌اش خوانده یا شنیده‌ایم را از نزدیک می‌بینیم و احساس می‌کنیم باید به خودمان بیاییم و قدر سلامتی و آسایشی که در کار یا زندگی‌مان داریم را بدانیم.”

 

وی تاکید کرد:” با دیدن جانبازان و شنیدن سرگذشت آنها تازه می‌فهمیم شجاعت یعنی چه ؟ شاید برای یک بازیکن فوتبال شجاعت یعنی بازی در برابر 100 هزار تماشاچی یا حضوری موثر در بازی حساس دربی. اما وقتی با جانبازان روبرو می‌شویم درباره جنگ می‌شنویم چنین تصوراتی خنده دار به نظر می رسد و به این نتیجه می‌رسیم که شجاعت ما در برابر شجاعت کسانی که در سنین نوجوانی و جوانی چنین حماسه‌هایی را خلق کردند زیر صفر است.”

حیدری گفت:” از اینکه توانستم در این آسایشگاه و در کنار جانبازان کشورمان حضور پیدا کنم ، خدا را شکر می‌کنم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)