یک سال و نیم است هواداران را شاد نکرده ایم ، باید جبران کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع وسط تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي شكست مس كرمان برنامه و تمرينات خوبي را در طول هفته مروركرده‌ايم چرا كه پيروزي در اين ديدار برايمان از نان شب نيز واجب تر است.

 

سپهر حيدري امروز با اشاره به اينكه پرسپوليس در نيم فصل اول امتيازات زيادي از دست داده است افزود: براي اينكه به صدر جدول و قهرماني برسيم هم پيمان شده‌ايم كه ديگر به هيچ تيمي چه درخانه و چه دربازي‌هاي خارج از خانه امتياز ندهيم.

وي درخصوص دیدار برابر مس و تغییرات این تیم گفت: توجهي به اتفاقات اخير باشگاه مس كرمان نداريم معتقدم آنها تيم خوبي بوده و در خطوط هافبك و حمله بسيار خطرناك هستند مهاجمان تيم مس مي‌توانند براي ساير تيم‌هاي مشكل درست كنند با اين حال تنها براي شكست آنها به آزادي مي‌رويم.

 

مدافع وسط پرسپوليس تهران درخصوص تازه‌ترين وضعيت تيمش نيز گفت: متاسفانه كريم باقري و شيث رضايي را براي اين ديدار دراختيار نخواهيم نداشت

 

، اما تمرينات خوبي را در پشت سرگذاشته ضمن پر كردن خلاء اين بازيكنان آماده ارائه يك بازي تماشاگر پسند نيز هستيم.

 

وي افزود:يك و سال و نيم است كه دل هواداران را شاد نكرده‌ايم مي‌خواهيم با كسب قهرماني در فصل جاري ضمن جبران اين موضوع از آنها كه هيچ وقت حمايت خود را از تيم كنار نگذاشته اند، قدرداني كنيم.

در ادامه مسابقات ليگ برتر فوتبال و از هفته هجدهم اين رقابت‌ها تيم‌هاي پرسپوليس تهران و مس كرمان جمعه با يكديگر ديدار خواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)