مرجع خبری پرسپولیس : كاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت : مدیریت سابق باشگاه تنها به دلیل حمایت از علی دایی سرمربی تیم با من تسویه حساب نكرد.

 

سپهرحیدری یكشنبه با اشاره به اینكه حضورش در باشگاه پرسپولیس به دلیل پی گیری این موضوع بوده است، افزود: طبق برنامه قبلی برای دیدار با قائم مقام فعلی باشگاه پرسپولیس و تعیین تكلیف مطالباتم به این باشگاه رفته بودم.

 

وی اظهارداشت: هنوز 40 درصد قراردادم را نگرفته و تا به امروز نیز به خاطرهواداران و تیم محبوبم از این باشگاه شكایت نكرده ام این درحالی است كه سایر بازیكنان تمامی مطالباتشان را از این باشگاه دریافت كرده اند.

 

كاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: البته مدیریت سابق باشگاه علاوه بر مطالبات من، قسمتی از قرارداد رحمان احمدی دروازه بان تیم، علی دایی و كادرفنی وی را نیز به آنان پرداخت نكرده است.

 

حیدری با گلایه از مدیریت سابق این باشگاه تصریح كرد: همگان می دانند تیم محبوب من پرسپولیس بوده و هست من برای این تیم و هوادارانش احترام زیادی قائلم اما مسوولان سابق از این نقطه ضعف من سوء استفاده كرده و حق مرا ندادند.

 

وی با بیان این كه 40 درصد قرارداد یك بازیكن رقم زیادی است از مسوولان فعلی این باشگاه درخواست كرد هرچه سریع تر نسبت به تسویه این مهم اقدام كنند.

 

حیدری ادامه داد: به واقع دیگر خسته شده ام چرا كه برای هربار مسافرت به تهران باید متقبل هزینه های گزاف سفر شوم پیش از این نیز باید از سرمربی تیم كسب اجاره كرده و همین موضوع وضعیتم را در تیم مس كرمان به خطر انداخته است.

 

به گفته وی مسوولان باشگاه پرسپولیس برای تسویه این مبلغ قول مساعد دادند تا حداكثر ظرف یك ماه آینده این موضوع برطرف و من به حق قانونی خود دست پیدا كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)