بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مسئولان باشگاه نفرات مدنظر گل‌محمدی را جذب کردند و این بازیکنان می‌توانند به موفقیت پرسپولیس کمک کنند.

سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شرایط سرخپوشان و خریدهای این تیم پیش از شروع مجدد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه نماینده‌های ایران فرصت کمی برای تقویت خود و حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا دارند، پرسپولیس تا اینجا در جذب بازیکن موفق بوده، مسئولان باشگاه بازیکنانی که مدنظر کادرفنی بودند را به خدمت گرفته‌اند و تیم شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه طبق لیستی که گل‌محمدی ارائه کرده بود بازیکنان را جذب کردند و به نظر من بازیکنان باکیفیتی هم هستند و می‌توانند به موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان و فصل آینده لیگ برتر کمک کنند. طبیعی است که سایر باشگاه‌ها هم بیکار نمی‌نشینند و در پی تقویت خود هستند و ممکن است برخی بازیکنان مدنظر پرسپولیس هم جذب تیم‌های دیگر شوند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا جذب بازیکنان متعدد، ترکیب اصلی پرسپولیس را به هم نخواهد زد؟ گفت: یحیی گل‌محمدی مربی باتجربه‌ای است و قطعا نفراتی را که جذب کرده بر اساس نیاز تیم به خدمت بوده است. به نظر من این‌طور نیست که بازیکنان جدید به یک‌باره به ترکیب اصلی اضافه شوند و آرام‌آرام با نظر کادر فنی بازی خواهند کرد تا انسجام تیم از بین نرود.

حیدری با بیان اینکه مهدی ترابی بازیکن ارزنده‌ای برای این تیم بود، گفت: حیف شد که ترابی از پرسپولیس جدا شد. من شنیده‌ام که باشگاه با بشار رسن توافق اولیه کرده و با علیپور هم صحبت‌های خوبی داشته است. بازیکنانی هم که در پست‌های مختلف جذب تیم شده‌اند بازیکنان باکیفیتی هستند. من مطمئن هستم که احسان پهلوان بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داده، جای ترابی را پر خواهد کرد و روزهای خوبش در ذوب‌آهن را دوباره در پرسپولیس تکرار خواهد کرد.

وی درباره جذب حامد لک تصریح کرد: لک دروازه‌بان باتجربه‌ای است و می‌تواند درون دروازه به پرسپولیس کمک کند. او در کنار رادو می‌توانند خیال کادر فنی سرخپوشان را بابت دروازه راحت کنند. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و فصل بعد لیگ برتر بازی‌های سختی دارد و نیاز به دو دروازه‌بان آماده دارد.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس چند روز دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و من به موفقیت شاگردان گل‌محمدی در آسیا امیدوار هستم و معتقدم که اگر پرسپولیس خودش باشد، شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در آسیا دارد. برای سایر نماینده‌های ایران در آسیا هم آرزوی موفقیت می‌کنم و انشالله بتوانند با تلاش مضاعف در رقابت با حریفان‌شان به پیروزی برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)