میثاق روی من پنالتی کرد اما داور نگرفت

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل تیم فولاد خوزستان متوقف شد تا صدرنشینی را که بعد از 2 سال بدست آورده بود از دست بدهد. سپهر حیدری مدافع پرسپولیس در این ارتباط به سوالات پاسخ می دهد:

 

به عقیده من پرسپولیس به حق واقعی خود در این بازی نرسید. گرمای هوا واقعا آزاردهنده بود و حکم یک رقیب واقعی را برای ما داشت. انگار که مدام سشوار داغ را روی صورتت گرفته باشند. ما با فاصله 10 روز در این آب و هوا بازی می‌کردیم و این مسأله واقعا اجازه هیچ عکس‌العملی را به آدم نمی‌داد.

 

وی در ادامه افزود: تیم ما موقعیتهای زیادی داشت که متأسفانه نتوانست به درستی از آنها استفاده کند. در یک صحنه نیز میثاق روی من خطا کرد که با زانو به زمین افتادم. داور باید پنالتی اعلام می‌کرد. اگر از خود میثاق هم بپرسید می‌گوید که این صحنه پنالتی بود. حالا امیدوارم کارشناسان داوری نظر دقیق‌تری در ارتباط با این مسأله بدهند.

  

حیدری در خصوص صحبتهای جلالی گفت: فولادی‌ها با گفتن اینکه مهاجم نداشتند می‌خواهند کارهای خود را توجیه کنند البته تیم فولاد هم بازی خوبی به نمایش گذاشت اما اینکه نتوانستند هیچ موقعیتی خلع کنند به عملکرد خوب خط دفاع ما بازمی‌گردد وگرنه بیگدلی از مهاجمان خوب فوتبال ایران است که در اکثر بازیها به پرسپولیس و استقلال گل زده است.

 

 

بازیکن تیم پرسپولیس با اشاره به نبود فشنگچی و علی عسگری در جناح چپ خاطرنشان کرد: چپ ما کمی ضعیف عمل کرد و آن هم به علت محروم نبودن بازیکنانمان بود البته ما ابراهیم شکوری را داشتیم که عملکرد وی با توجه به مدت زمان زیادی که از بازیها دور بود خوب بود. به هر حال  امیدوارم که با شروع مجدد بازیها باقدرت بیشتری بازیهای لیگ را ادامه بدهیم.

 

حیدری در پایان افزود: تیم ما بهترین استفاده را از تعطیلی پیش آماده کرد و قصد دارد تا اردویی را در مشهد برگزار کند که به عقیده من بهترین انتخاب بود چون از نظر فنی و معنوی کمک زیادی به بچه‌ها خواهد کرد از آن طرف نیز تیم ملی برای هماهنگی به چین رفته که امیدوارم در کارش موفق باشد و قهرمانی جام ملتهای آسیا را بدست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)