مرجع خبری پرسپولیس : با انگیره خاصی تمرینات را دنبال می کند. یک سری سائل را هم از سال ها قبل برای خود طی کرده است. سرش به کار خودش است. چون و چرا نمی کند. مثبت نگاه می کند حتی اگر منطقش چیز دیگری بگوید.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری از “پرسپولیس”؛ سپهر حیدری از آن بازیکنان بی دردسر برای تیم و پر آزار برای حریفان است. سراغش می رویم تا ببینیم او درباره اوضاع و احوال این روزهای پرسپولیس چه می گوید:

 

* اردوی آلمان خوش گذشت؟

_ برای خوشگذرانی که نرفته بودیم. اما خوب گذشت، همه چیز مناسب بود و وافعا تاثیر این اردو روی تیم حس می شود.

 

* اما هستند کسانی که حرف های دیگری درباره اردو می زنند، مثلا اینکه بعضی بچه ها حاشیه هایی داشته اند؟

_ ما که چیزی ندیدیم. البته خودتان که بهتر می دانید دور و اطراف تیمی مثل پرسپولیس همیشه این حرف ها و حدیث ها بوده است. 

 

 

* و اینکه گفته می شود با وجود امکانات ورزشی خوب، امکانات اقامتی مطلوب نبوده چطور؟

_ هتل پنج ستاره که نرفته بودیم. کمپ ورزشی بود. فقط می توانم بگویم مثل آن کمپ را در ایران تجربه نکرده بودیم. من مشکل خاصی ندیدم، همه چیز خوب بود از زمین چمن گرفته تا استخر و سایر امکانات! با توجه به اردوهای زیادی که رفته ام، می توانم بگویم جزو اردوهایی بود که خیلی خوب بود و لیگ که شروع شود معلوم می شود آنجا چقدر به خودمان سخت گرفتیم.

 

* پس باید تاثیرش را از هفته اول ببینیم؟

_ حتما همینطور است. به این فصل بسیار خوشبین هستم، تیم خوبی جمع شده است. در هر پست دو بازیکن داریم و من فکر می کنم، همه چیز مهیای شروع یکسال خوب است.

 

* فراموش کردی در خط حمله مشکل دارید؟ هنوز مهاجم اصلی را نگرفتید.

_ البته این مورد هست. ضمن آنکه غلامرضا رضایی هم نوک بازی می کند ولی به هر حال یک سرزن می خواهیم.

 

* “اوسال” را چطور دیدی؟ فکر می کنی بتواند این نیاز را رفع کند؟

_ قضاوت با کادرفنی است ولی در آلمان که خوب نشان داد. او سه سانتی از توره کوتاه تر بود ولی همان استیل و سبک بازی را دارد.

 

* چند وقت قبل گفته بودی وقتی باقری ها رفت طبیعی بود یک دفاع آخر بیاید. حالا نورمحمدی آمده اما هنوز باشگاه در پست تو احساس نیاز می کند؟

_ این اختیار باشگاه و سرمربی تیم است که این بازیکنان را بیاورد. این مسائل واقعا ذهن مرا درگیر نمی کند و به این چیزها فکر نمی کنم. آنچه الان فکر ما را مشغول کرده ایجاد یک هماهنگی کامل در خط دفاعی است.

 

* که به تیم ملی دعوت شوید؟

_ من اعتقاد دارم همین حالا هم حق این خط دفاع بود که یکی دو نفر در تیم ملی داشته باشد. البته تصمیم گیری برای سرمربی تیم ملی آسان نیست ولی من فکر می کنم، نشان داده ایم که نفرات این خط دفاعی توانایی تقویت دفاع تیم ملی را دارند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)