اولویت اولم ماندن در پرسپولیس است

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به عقيده بسياري از كارشناسان، قهرماني در جام حذفي امسال كمتر از قهرماني در ليگ برتر نيست.

 

سپهر حيدري با بیان اينكه همه ديدند پرسپوليس در جام حذفي با چه حريفان سختي روبه‌رو شد، اظهار كرد: خيلي‌ها معتقدند قهرماني جام حذفي امسال، كمتر از قهرماني در ليگ برتر نيست. ما با اتحاد و يكدلي بين بازيكنان و مجموعه باشگاه توانستيم بر حريفان پيروز شده و به فينال برسيم.

 

وي در ادامه با بيان اينكه اميدوار است در بازي فينال طرفداران تيمش در ورشگاه حاضر شوند خاطرنشان كرد: هواداران ما با حمايتي كه در طول سال از ما كرده‌اند و بويژه حضور پرشمارشان در بازي برابر سپاهان نيمي از سهم صعود ما به فينال را دارا هستند و من از آنها تشكر مي‌كنم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس كه به تازگي از بند مصدوميت رها شده است، درباره وضعيت خودش گفت: خدا را شكر در وضع خوبي به سر مي‌برم. از دكتر زرينه و خانواده‌ام تشكر ويژه مي‌كنم كه كمك كردند زودتر از موعد مقرر بهبود پيدا كنم و به تيم بازگردم. آنها بسيار براي من زحمت كشيدند.

 

 

حيدري در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر مي‌كند كادر فني در ديدار فينال به او فرصت بازي بدهد تصريح كرد: در بازي برابر فولاد 5 دقيقه بازي كردم و از آنجا كه در حال حاضر به همراه سايرين در تمرين‌هاي گروهي شركت مي‌كنم، فكر مي‌كنم مي‌توانم در فينال بازي كنم ولي كادر فني بايد در اين باره نظر دهد. در نهايت آنچه مهم است قهرماني تيمم و بازي كردن يا نكردن در درجه بعدي اهميت قرار دارد.

 

كاپيتان سرخ‌پوشان در پايان با بيان اينكه اگر در بازي فينال در زمين حضور داشته باشد، با تمام قوا بازي مي‌كند و اگر نباشد، براي قهرماني تيمش دعا مي‌كند، درباره فصل آينده گفت: در حال حاضر تمركزم فقط روي جام حذفي است و به چيز ديگر فكر نمي‌كنم. قراردادم با پرسپوليس تمام شده است ولي همه مي‌دانند كه من عاشق پرسپوليس هستم و اولويت اول من براي فصل بعد ماندن در تيم محبوبم است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)