مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتند گفت: قهرمانی در جام حذفی حق پرسپولیس بود.

 

سپهر حیدری پس از قهرمانی عصر امروز جمعه تیم پرسپولیس در جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت:‌ این قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم و باید بگویم واقعاً‌ حق پرسپولیس قهرمانی در  این جام بود اما نباید فراموش کنیم قهرمانی ما هیچ چیز از ارز‌شهای تیم ملوان کم نمی‌کند.

وی اضافه کرد: در این فصل خیلی اذیت شدیم. سختی‌های زیادی کشیدیم اما هواداران با قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی مزد حمایت‌ها و صبرشان را گرفتند.

کاپیتان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما ناکامی‌های خود را با این قهرمانی به بهترین شکل جبران کردیم  امیدوارم سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم نتایج امسال را جبران کنیم. البته این قهرمانی متعلق به من نیست و به همه پرسپولیسی‌ها تعلق دارد.

وی تاکید کرد: ما برای رسیدن به این جام سپاهان قهرمان لیگ را شکست دادیم و سه تیم از بهترین تیم‌های لیگ را پشت سر گذاشتیم و در مجموع شایسته این قهرمانی هستیم.

حیدری در پایان گفت: می‌دانستیم ملوان در این بازی انتحاری بازی می کند و راه‌های نفوذ آنها را بسته بودیم البته اگر بدشانسی نمی‌آوردیم گل هم نمی خوردیم و بدون شکست در این دیدار می توانستیم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)