شنبه 26 بهمن(14:52)

مرجع خبری پرسپولیس : حیف شد نتوانستم به استقلال گل بزنم/  سپهر حیدری: می خواستم گلم را به صفر ایرانپاک تقدیم کنم

مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به فرصت گلزنی که در مقابل تیم استقلال از دست داد گفت: حیف شد که توپم گل وا

رد دروازه استقلال نشد چراکه بعد از گل می خواستم گلم را به صفر ایرانپاک تقدیم کنم.

سپهر حیدری خاطرنشان کرد: دوست داشتم در این دیدار حساس گلزنی کنم چرا که خوشحالی مخصوصی پس از زدن گل داشتم.
وی ادامه داد: اسم و عکس صفر ایرانپاک را زیر پیراهنم حک کرده بودم و با گل زدن به تیم استقلال می خواستم پیراهنم را به عشق او دربیاورم و گل خود را به او تقدیم کنم زیرا ایرانپاک آقای گل دربی ها بود اما گویا قسمت من گل زدن به استقلال نبود.
وی افزود: بازی سختی در مقابل استقلال داشتیم در نیمه اول به هیچ عنوان خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم صحنه های زیبایی را خلق کردیم و ما باید در برابر استقلال به پیروزی می رسیدیم.
مدافع تیم پرسپولیس اضافه کرد:

 این دربی از لحاظ فنی به مانند دیدار دور رفت نبود و دربی 65 به مراتب زیباتر از بازی دیروز بود زیرا دوتیم در تمام وقت بازی هجومی را دستور کار خود داشتند.
سپهر حیدری با بیان این مطلب گفت: ما در این دیدار تغییر تاکتیک دادیم و با این تغییر تاکتیک استقلالی ها غافلگیر شدند ضمن آنکه موقعیت های زیادی را در نیمه دوم از دست دادیم که می توانستیم آنها را به گل تبدیل کرده و پیروز میدان باشیم.
وی با اشاره به خوب توصیف کردن کار تیم داوری عنوان کرد: به تیم داوری تبریک می گویم زیرا ترکی با قضاوت خود در این دیدار به نمایندگی از تمام داوران لیگ برتر ثابت کرد که داور ایرانی هم می تواند دربی ها را قضاوت کند.
وی در پایان اظهار داشت: پرسپولیس بدون توجه به نتیجه بازی با استقلال به کار خود ادامه می دهد زیرا بازیکنان تیم تازه به خودباوری لازم دست پیدا کردند و ما هنوز هم به قهرمانی امید داریم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)