از منتظری شکایت کردم

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپولیس که پس از ديدار مقابل استقلال با پژمان منتظري بگو مگو‌ هاي زيادي در مطبوعات داشت بالاخره از مدافع استقلال شکايت کرد . 
سپهر حيدري افزود:  پس از ديدار مقابل استقلال تيم در وضعيت خوبي قرار گرفته و پيروزي پرگل در برابر مقاومت انگيزه را ميان بازيکنان و کادر فني دوچندان کرده است البته ناگفته نماند که اين نتيجه نباید باعث غرور تيم شود در 10 هفته گذشته با بدشانسي‌هاي زيادي روبرو مي‌شديم و متأسفانه توپهايمان وارد گل نمي‌شد .
 وي تصريح کرد:  خيلي‌ها معتقدند که حضور سرپرست جديد در رأس باشگاه موجب شده  تابازيکنان از اتحاد و يکدلي بيشتري برخوردار باشند اما به هيچ وجه اين طور نيست به ما يک تيم هستيم وهمواره بدنبال موفقيت تيم بوده ايم هيچ يک از ما بازيکنان با انصاريفر مديريت قبلي باشگاه مشکلي نداشتيم و ايشان براي تيم زحمات زيادي را کشيدند و تلاش خود را بکار بستند به هر حال پرسپولیس يک تيم است و ما هم چيزي را از دست نداده‌ايم و مطمئن باشي که در ديدار‌هاي آتي حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت .
 سپهر حيدري در پاسخ به اين سئوال که تکليف شکايت و مشکل با پژمان منتظري به کجا رسيد اظهار داشت:

 اين وضوع اتفاقي است که به گذشته برمي‌گردد و دوست ندارم راجع به اتفاقات گذشته حرف بزنم من از دست منتظري شکايت کردم و بيشتر از اين هم نمي‌خواهم به مسائل حاشيه‌اي دامن بزنم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)