خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از باشگاه پرسپولیس می خواهم حق من را بدهند و عوام فریبی نکنند.

 

 سپهر حیدری درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس و اظهار نظر جدید مسئولان قرمز مبنی بر اینکه اگر او 20 درصد از طلبش را تخفیف دهد، پول او را نقداً پرداخت خواهیم کرد، اظهار داشت: واقعا اظهار نظر مسئولان باشگاه بسیار خنده دار و عجیب بود. آقایان بدانند و هواداران در جریان این موضوع باید باشند طلب من 122 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس است.

وی افزود: من 25 درصد از قراردادم را به پرسپولیس بخشیدم و آن هم به خاطر هواداران بود. در سالی که قهرمان شدیم ما را جریمه کردند و من هم گفتم اشکالی ندارد 32 میلیون از پول من کم شود. باور کنید مثل خیلی‌ها می‌توانستم این موضوع را قبول نکنم، اما به خاطر هواداران پذیرفتم.

وی خاطرنشان کرد: بعداز 2 سال در مصاحبه قبلی هم گفتم که مرا مجبور کردند از پرسپولیس شکایت کنم و من مجبور شدم این کار را انجام دهم. اما الان می‌بینم مسئولان این باشگاه می‌خواهند خودشان را به شکل دیگری نشان دهند.

مدافع ذوب آهن خاطرنشان کرد: آقایان پرسپولیسی من نصف طلبم را پول بلیت هواپیما دادم تا بیایم و حقم را بگیرم. حالا بگذریم که چه روزهایی مرا داخل اتاق‌تان راه ندادید. اگر بخواهم 20 درصد دیگر قراردادم را ببخشم و پولم را نقد بگیرم می‌ترسم یک چیزی دیگر هم در پایان به باشگاه بدهکار شوم. مگر خود شما نبودید که گفتید حیدری اگر پولت را فوری لازم داری، برو شکایت کن و من هم این کار را کردم. هواداران بدانند برخی از مسئولان این باشگاه به دنبال عوام فریبی هستند. مگر پول من در قبال بازیکنان میلیاردی چقدر می‌شود؟

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس دست از این کارهای خنده دار بردارند و به دنبال فریب افکار عمومی نباشند. چون من فقط حقم را می‌خواهم و خودشان به من گفتند برو شکایت کن و پولت را بگیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)