کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است که بازیکنان جدید این تیم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و باوجود جدایی چندین نام بزرگ از این تیم، قطار سرخ‌پوشان همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایرنا، درباره دیدار پرسپولیس و التعاون عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در این مدت تغییرات زیادی داشته و بازیکنانی مانند علیپور و ترابی که خیلی تاثیرگذار بودند از تیم جدا شدند اما قطار پرسپولیس به راه خود ادامه می‌دهد. خیلی از نام‌ها می‌آیند و می‌روند ولی این پرسپولیس است که کارش را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: به نظرم پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود و اگر بتواند التعاون را شکست بدهد و از گروه خود صعود کند شانس بالایی برای قهرمانی در آسیا دارد، کلید این مسئله مهم بازی با التعاون است.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: اینکه بازی‌ها به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود برای پرسپولیس خوب است. بازیکنان با محیط قطر غریبه نیستند و آنجا هم شرایط خوبی برای ایرانی‌ها دارد. اینکه ما در قطر بازی می‌کنیم با این که مثلا در عربستان بازی می‌کردیم بسیار متفاوت است. برگزاری متمرکز بازی‌ها باعث می‌شود تا تیم‌ها و به ویژه پرسپولیس احساس غریبی نکنند و بتوانند با کیفیت ظاهر شود.

حیدری در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس به هر دلیلی از گروه خود صعود نکرد چه واکنشی باید صورت بگیرد؟ گفت: به نظر من نباید قبل از مسابقات این مسائل مطرح شود. ما باید به همراه ۴۰ میلیون هوادار انرژی مثبت خود را برای پرسپولیس بفرستیم تا این تیم بتواند از گروه خود صعود کند و در نهایت به قهرمانی برسد، پرسپولیس شایستگی این امر را دارد.

وی ادامه داد: با این که چند بازیکن از تیم جدا شدند و چند مصدوم هم داریم اما من به این تیم امیدوارم و می‌دانم که می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد. امیدوارم که بازیکنان جدید هم بتوانند در این راه به پرسپولیس کمک کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بازیکنان جدید جذب شده می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند یا خیر؟ عنوان کرد: به نظر من همه بازیکنانی که به‌تازگی به پرسپولیس پیوستند با کیفیت هستند. یحیی روی همه شناخت داشته و آنها را جذب کرده است. امیدوارم که آنها هم بتوانند جواب اطمینان کادرفنی و باشگاه را بدهند و بهترین عملکرد خود را برای پرسپولیس به نمایش بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)