جمعه 21 فروردین(13:45) 

مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تيم پرسپوليس عقيده دارد اين تيم همه چيز براي قهرماني در ليگ آسيا داشته و مي تواند به آن برسد.

سپهر حيدري گفت: ما از ابتدا مقابل تيم الغرافه براي کسب پيروزي به ميدان آمده بوديم تا با استفاده از اين 3 امتياز تقريبا خيال مردم را براي صعود به مرحله بعد راحت کنيم.

وي افزود: تيم حريف خيلي خوب فوتبال گروهي را بازي مي کرد و توانست ابتداي نيمه اول تيم ما را در حملات ناکام بگذارد اما با توجه به آناليزي که از تيم حريف داشتيم خوشبختانه سد آن ها را شکستيم و به گل رسيديم.

مدافع پرسپوليس تصريح کرد: ما در نيمه اول بازي بهتري از خود به نمايش گذاشتيم و از موقعيت ها به خوبي استفاده کرديم اما در نيمه دوم کمي منطقي تر شديم و ضمن اين که از موقعيت ها و ضد حملات به خوبي استفاده نکرديم.

حيدري گفت:

ما با اين پيروزي براي صعود به دور بعد گام بلندي برداشتيم و اميدوارم که در بازي برگشت هم اين طور ظاهر شده و دل هواداران خوب خود را شاد کنيم. به نظرم با حمايتي که مردم از ما مي کنند و با انگيزه اي که بازيکنان دارند همه چيز براي قهرماني در آسيا داريم و اميدوارم که به آن برسيم.

مدافع پرسپوليس در مورد بازي با پيکان هم افزود: ما در ليگ به دلايل زيادي نتوانستيم انتظارات را برآورده کنيم با اين حال فکر مي کنم توانايي کسب سهميه آسيا را داشته باشيم به همين دليل به پيروزي مقابل پيکان نياز داريم.

حيدري گفت: پيکان تيم قدرتمندي است اما در بازي رفت با خوش شانسي از شکست گريخت. ما با انگيزه و روحيه اي که داريم قطعا آن ها را در اين بازي شکست خواهيم داد تا بتوانيم خود را براي کسب سهميه آسيا به تيم هاي بالاتر برسانيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)