ناظر داوری دیدار تیم های فوتبال استقلال با ذوب آهن با بیان اینکه سینا عشوری بازیکن ذوب آهن باید اخراج می شده است، گفت: یدالله جهانبازی داور این مسابقه یک پنالتی برای ذوب آهن و یک پنالتی برای استقلال نگرفت.

حیدر شکور در گفتگو با مهر با اشاره به قضاوت یدالله جهانبازی در دیدار استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: من بعد از بازی برای مسئولان کمیته داوران مفصل گزارشی را تحویل دادم و به نظرم امیر قلعه نویی حق داشت به عملکرد داور اعتراض کند. این در حالی بود که مسابقه استقلال با ذوب آهن ساده و روان بود و انصافا چیز خاصی نداشت و در واقع حتی اگر داوران را هم به صورت نامحسوس از زمین بیرون می گذاشتند بازی روال خودش را طی می‌کرد.

وی ادامه داد: بازی روند خودش را طی می کرد تا وقتی که بازیکن استقلال دقیقا در محل خط طولی و عرضی محوطه جریمه ذوب آهن زمین خورد. کمک داور و داور مسابقه هر دو صحنه‌ای را که باید پنالتی اعلام می کردند خطا تشخیص دادند در حالیکه بازیکن استقلال درون محوطه زمین خورده بود و داور باید صد در صد پنالتی می گرفت.

ناظر داوری دیدار استقلال با ذوب آهن در خصوص صحنه مشکوک دیگر پنالتی برای تیم استقلال خاطر نشان کرد: هاشم بیگ زاده بازیکن استقلال خودش را در محوطه جریمه ذوب‌آهن به زمین انداخت و داور به درستی به این بازیکن اخطار داد. اعتراض قلعه نویی هم در این خصوص بی مورد بود.

شکور در ادامه با اشاره به درگیری سینا عشوری بازیکن ذوب آهن با بازیکنان استقلال تاکید کرد: حرکت عشوری زننده بود. وی با سر به صورت بازیکن استقلال زد. داور در این صحنه بالاسر دروازه بان بود و متوجه حرکت عشوری نشد. کمک داور اول هم حرکت بازیکن ذوب آهن را ندید ولی کمک داور چهارم پس از تماشای این حرکت آن را به کمک داور اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: کمک داور هم بدون آنکه به یدالله جهانبازی بگوید چه کارش دارد از او خواست تا کنار خط بیاید و این حرکت زننده را برایش تعریف کند ولی متاسفانه داور تصور کرد کمک او یک کار جزئی دارد و به همین خاطر کنار خط نیامد در حالیکه بازیکن ذوب آهن باید از زمین اخراج می شد که اگر این اتفاق می افتاد همه دردسرها هم می خوابید.

ناظر داوری بازی استقلال با ذوب آهن همچنین به سرنگونی مهاجم ذوب آهن در محوطه جریمه استقلال اشاره کرد و گفت: آندرانیک تیموریان در محوطه جریمه استقلال بازیکن حریف را سرنگون کرد و داور باید این صحنه را هم پنالتی می گرفت. به این ترتیب داور دو پنالتی و یک اخراج قطعی را در مسابقه پنجشنبه شب اعلام نکرد.

وی با بیان اینکه به عملکرد جهانبازی نمره پایینی می دهد، گفت: بعد از مسابقه حدود نیم ساعت با جهانبازی صحبت کردم و گفتم که عملکردش راضی کننده نبوده است در حالیکه این مسابقه هیچ چیز نداشت و می توانست راحت تمام شود.

شکور در پایان با تایید تصمیم داور در اخراج کریم بوستانی مربی استقلال از روی نیمکت، گفت: استقلال نیمکت پر سر و صدایی داشت و حتی داور می توانست امیر قلعه نویی را هم اخراج کند ولی وی ملاحظه کرد تا کریم بوستانی به خاطر اعتراض هایش به روی سکوها برود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن پنجشنبه شب در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)