سرمربی استقلال که بابت شکست مقابل فولاد شاکی بود، در پایان بازی توهین زشتی را متوجه سرمربی حریف در گفتگویی که با بازیکن این تیم داشت، کرد.

محمود فکری، سرمربی استقلال نتوانست برد تیمش برابر فولاد را تداوم بخشد و شاگردان او باختی تلخ را در فولاد آره نا تجربه کردند تا با سه امتیاز به کار خود در هفته دوم پایان دهند.

فکری و جواد نکونام که از گذشته تا به امروز رابطه چندان حسنه‌ای به نظر می‌رسد با یکدیگر ندارند، اینبار در یک دیدار حساس در شرایطی روبروی یکدیگر قرار گرفتند که نتیجه در نهایت به سود سرخپوشان فولاد خوزستان خاتمه یافت.

محمود فکری، سرمربی استقلال در پایان بازی و در زمان دست دادن با بازیکنان و اعضای دو تیم، جملاتی زشت و باورنکردنی را در گفتگویی کوتاه که با قاسمی نژاد، بازیکن فولاد خوزستان داشت، متوجه جواد نکونام کرد.

فکری که به نظر می‌رسد متوجه جایگاه خود روی نیمکت استقلال نیست که باعث می‌شود توجه تمام دوربین‌ها به سمت حرکات و جملات او برود، در این گفتگوی چند ثانیه‌ای که به سرعت در فضای مجازی وایرال شده، با کلماتی زشت و باورنکردنی به نمایش تیم حریف تاخته و به جواد نکونام نیز توهین می‌کند و می گوید او(نکونام) فقط این (…)بازیها را یادتان داده است.

وی سپس در ادامه فحاشی های دیگری هم به فولادی ها می کند. موضوعی که می‌تواند در ادامه احتمالا جنجال بزرگی را در رابطه دو طرف شکل دهد و مسلما با واکنش کمیته انضباطی نیز همراه خواهد شد.

احتمال دارد همین موضوع باعث شود کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال سرمربی استقلال را محروم یا جریمه کند.

هرچند کمیته انضباطی و کمیته اخلاق پس از درگیری شدید بازیکنان استقلال با هواداران این تیم در فرودگاه ثابت کردند نسبت به تخلفات تیم استقلال با چشم پوشی برخورد می کنند.

برای مشاهده فیلم فحاشی محمود فکری به لینک روبرو مراجعه کنید: کلیک کنید

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)