پرسپولیس نیوز : نماینده تام الاختیار وزیرورزش وجوانان در واگذاری باشگاه های پرسپولیس واستقلال بااعلام این خبرکه گزارش نهایی عملکردمالی پرسپولیس شنبه آینده نهایی می شود،گفت: از امروز عملکرد مالی باشگاه استقلال هم کلید می خورد.

امیر رضا خادم روز سه شنبه افزود: بررسی بدهی های باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده است و در حال حاضر تیم حسابرسی مشغول تهیه گزارش نهایی هستند.

برخی خبرها حکایت از آن دارند که باشگاه پرسپولیس حدود 60 میلیارد تومان بدهی دارد.

وی افزود: همچنین از امروز حسابرسی از عملکرد مالی باشگاه استقلال هم کلید خواهد خورد.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال عملکرد مالی باشگاه استقلال هم با توجه به برخی شنیده ها که عنوان می کنند این باشگاه از وضعیت منظم تری برخوردار است به اتمام برسد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در باره تشکیل کمیته واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران با تصویب هیات وزیران گفت: این کمیته روز گذشته -دوشنبه با حضورمعاونان وزارت کشور، اطلاعات، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دادگستری ، ورزش و جوانان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

وی ادامه داد:در این نشست که اولین جلسه آن بود موضوعات پیرامون واگذاری این باشگاهها مورد بررسی قرار گرفت.

خادم اظهار امیدواری کرد که در نشست بعدی وزیران این وزارت خانه ها حضور داشته باشند تا بتوانیم قبل از اتمام سال به یک جمع بندی برسیم.

وی در عین حال افزود: تلاش در این است با توجه به این که در انتهای فصل و آغاز فصل جدید هستیم ، تکلیف این دو باشگاه هر چه سریعتر مشخص شود.

خادم در باره وضعیت سعید شیرینی هم گفت: شیرینی به خاطر برخی مسائل مالی باشگاه از سوی سیستم قضایی بازداشت شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)