پرسپولیس نیوز :معاون وزیر ورزش و جوانان تغییر در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را قطعی دانست و گفت: این تغییرات ظرف یکی، دو روز آینده نهایی و اعلام خواهد شد.

 

 امیررضا خادم درباره احتمال ایجاد تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قبل از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: روند هزینه‌ها در باشگاه به قوت خود باقی است. با توجه به اینکه دولت امسال برای اولین بار حتی یک ریال هم به این دو باشگاه کمک نکرده است، باید هزینه‌ها تامین شود.

وی افزود: الان هم به همین شکل است. این تغییرات در راستای اضافه شدن و یا تغییر اسپانسر باشگاه است که احتمالا یکی، دو روز دیگر اعلام می‌شود. به نظر ما حضور مستقیم اسپانسر در هیات مدیره باشگاه می‌تواند به روند باشگاه کمک کند و اختلاف اسپانسر با باشگاه را کاهش دهد.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه آیا هیات مدیره باشگاه استقلال هم تغییراتی خواهد داشت یا خیر، گفت: بله، هر دو باشگاه. دو تغییر در هیات مدیره پرسپولیس داریم و یک نفر هم به هیات مدیره استقلال اضافه خواهد شد.

خادم همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال و پرسپولیس خریدارانی دارند یا خیر، تاکید کرد: آنچه که ما در جریان آن هستیم و تا آنجا که به ما مراجعه شده، چند نفر برای خرید پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند ولی درباره استقلال هنوز چیزی نشنیده‌ام. حداقل کسی به ما در اینباره مراجعه نکرده است.

وی درباره واگذاری این دو باشگاه هم تصریح کرد: شب عید و دو سه روز مانده به پایان سال گذشته بود که جلسه شورای واگذاری با حضور سه وزیر دادگستری، دارایی و اقتصاد و وزیر ورزش و جوانان و همچنین نمایندگان مجلس و بخش‌های دیگر خصوصی سازی برگزار شد. بر این اساس مقرر شد تا اوایل اردیبهشت ماه این دو باشگاه واگذار شوند.

خادم در پایان به رادیو ورزش گفت: قرار شد اقساط پرداختی دو باشگاه ۵ ساله شود. همچنین مبلغ نقدی از ۴۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش یافت و کلیه بدهی‌های دو باشگاه هم بر عهده دولت است. خریداران در ازای پرداخت پول، برند باشگاه، ورزشگاه و ساختمان باشگاه را تحویل می‌گیرد و مسائل مالی و بدهی‌های چند ۱۰ میلیاردی بر عهده دولت خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)