خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی اعلام کرد کشتی‌گیران خارجی تیم‌های پرسپولیس جویبار و ثامن‌الحجج سبزوار پس از دریافت رضایتنامه از فدراسیون کشورشان، می‌توانند در لیگ ایران به میدان بروند.

عباس نمازیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: پرونده حضور کشتی گیران خارجی در لیگ برتر کشتی آزاد امسال هنوز بسته نشده و تیم‌های پرسپولیس جویبار و ثامن الحجج سبزوار همچنان به دنبال عقد قرارداد رسمی با گزینه‌های خارجی خود هستند.

وی تصریح کرد: کشتی گیران خارجی این دو تیم همچنان بدنبال صدور رضایتنامه از سوی فدراسیون کشورشان هستند، ولی آنطور که گفته می‌شود باشگاه‌های مذکور توافقات اولیه را با این کشتی گیران انجام داده‌اند. از سوی دیگر گزینه‌های مختلفی در رسانه‌ها مطرح شده ولی آنچه مسلم است تا قراداد رسمی این کشتی گیران در فدراسیون منعقد نشود، نمی‌توان آنها را رسما معرفی کرد.

سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی با اشاره به حضور آزادکار نامدار و سرشناس روسیه در ترکیب تیم فولاد ماهان سپاهان افزود: اقدامات لازم برای حضور حاجی مراد گاتسالوف در این تیم اصفهانی صورت گرفته و رضایتنامه فیلا و مجوز فدراسیون کشتی روسیه نیز صادر و ارسال شده است. گاتسالوف به محض ورود به ایران می‌تواند به ثبت رسمی قرارداد خود با دوبنده تیم فولاد ماهان به میدان برود.

نمازیان در خاتمه از زمان ورود گاتسالوف به ایران اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: زمان ورود و به میدان رفتن گاتسالوف به هماهنگی‌های باشگاه فولاد با وی بستگی دارد، ولی بدیهی است اقدامات رسمی برای حضور گاتسالوف در لیگ ایران انجام شده و او می‌تواند به محض ورود به کشورمان در لیگ کشتی بگیرد.

تاکنون عبدالسلام گادیسوف روس و واسیلی فدروشین اوکراینی به ترتیب رسما به عضویت تیم‌های داماش بابل و فولاد ماهان در آمده‌اند که مطمئنا در دور برگشت رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد، شاهد حضور خارجی‌های دیگری در ترکیب تیم‌های ثامن الحجج سبزوار و پرسپولیس جویبار هم خواهیم بود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)