خبرگزاری پرسپولیس : از سال 2013 میلادی، نیکوتین در میان مواد ممنوعه قرار خواهد گرفت و این هشداری است برای ستاره های فوتبال که با سیگار و قلیان، به اصطلاح کلاس می گذارند!

به همین بهانه به سراغ امیر عابدینی می رویم که یکی از قدیمی ترین مدیران فوتبال ایران است: البته خود من هم جزو مدیران دوپینگی فوتبال هستم (می خندد)!

عابدینی در ادامه می گوید: زمانی که رضا شاهرودی در ترکیه بود، با من تماس گرفت و گفت دیگر نمی تواند آنجا بماند چون بیشتر همبازی هایش سیگاری هستند و بین دو نیمه به یک اتاق مجزا می روند و سیگار می کشند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در ادامه می گوید: خیلی از خارجی هایی هم که به فوتبال ایران می آیند سیگاری هستند. ساشا ایلیچ مدام سیگار می کشید و من به او می گفتم با وضعیت قلبی و فشار خونی که دارد سیگار برایش خیلی خطرناک است اما در جواب من می گفت اگر سیگار نکشم نمی توانم بدوم!

عابدینی یک خاطره هم از زمان مدیریت در پرسپولیس می گوید: یک شب رفته بودیم جشن تولد بچه یکی از بازیکنان پرسپولیس که احمدرضا عابدزاده هم بود. البته آن زمان دیگر بازی نمی کرد. چند نفر از بازیکنان پرسپولیس در گوشه سالن مشغول کام گرفتن از قلیان بودند که عابدزاده به سراغشان رفت ، شلنگ قلیان را کشید و با همان شلنگ آن ها را زد و گفت : «شما غلط می کنید قلیان می کشید، مگر ورزشکار هم سراغ قلیان می رود؟» بازیکنان هم گفتند چشم و ماجرا همانجا تمام شد.

عابدینی با بیان اینکه فوتبالیست ها با کشیدن سیگار و قلیان به نوعی کلاس می گذارند، می گوید: خیلی از ستاره های فوتبال اگر بخواهند در جایی سرمایه گذاری کنند، سفره خانه احداث می کنند چون هم مدیریتش آسان است و هم پاتوق جوان ها می شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پایان اظهار داشت: از اینکه نیکوتین در میان مواد ممنوعه قرار گرفت خوشحالم چون واقعا برای ورزشکار مضر است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)