پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پیش‌بینی می‌کند علی علیپور و مهدی طارمی برای این تیم در داربی گلزنی کنند. 

رضا خالقی‌فر درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر چند هفته‌ای است که خوب نتیجه می‌گیریم و از لحاظ فنی رشد خوبی داشته‌ایم. این موضوع شرایط روحی و جسمی تیم ما را بهبود بخشیده است. در حال حاضر انگیزه بازیکنان هم بسیار بالاست و به نظر من داربی ۸۱ می‌تواند داربی جذاب و زیبایی باشد.

 او ادامه داد: جمعه بازی متفاوتی را شاهد خواهیم بود. درست است که بازی فقط سه امتیاز دارد اما شرایط‌مان در جدول نسبت به تیم حریف عقب است. به نظر من نتیجه و کسب پیروزی برای ما خیلی مهم است. اگر به پیروزی برسیم خودمان را در جدول بالا می‌کشیم و شرایطمان بهتر می‌شود. در حال حاضر روند رو به رشدی را داریم و دوست ندارم این روند متوقف شود.

 خالقی‌فر درباره وضعیت خودش هم گفت: برانکو به من اعتماد کرده و چند بازی است که برای تیم بازی می‌کنم و همیشه تلاش می‌کنم با دوندگی بالا بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم. حتی در بعضی از بازی‌ها تغییر سیستم هم دادیم. من سعی می‌کنم وظیفه‌ای که بر دوش من گذاشته می‌شود را با تمام وجود انجام دهم تا بتوانم به تیم کمک کنم. تمام سعی و تلاشم این است که بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم. امیدوارم در روز داربی هم اگر بازی کردم عملکرد خوبی داشته باشم.

 خالقی‌فر در پاسخ به این سوال که جنگ هافبک‌های دو تیم را چه کسی خواهد برد، گفت: دو تیم بازیکنان دونده و جنگنده‌ای دارند. بازی را تیمی می‌برد که در خط هافبک قدرتمند ظاهر شود و بتواند جنگ هافبک‌ها را ببرد.

 او اضافه کرد: نمی‌توانیم بگوییم نبود هادی نوروزی تاثیرگذار نیست. او نقش مهمی در ترکیب تیم ما داشت و همیشه برای تیم ما مفید ظاهر می‌شد. او اسطوره فوتبال پرسپولیس شد و کسی نمی‌تواند جایش را در پرسپولیس پر کند. امیدوارم روحش شاد باشد.

 او در پاسخ به این سوال که گل‌های پرسپولیس را چه کسی خواهد زد، گفت: فکر می‌کنم مهدی طارمی و علی علیپور در چند وقت اخیر خوب ظاهر شده‌اند گل‌های ما را می‌زنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)