پرسپولیس نیوز : بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در خط حمله پرسپولیس شمشیر دو لبه است اما اگر به خودم شک داشتم، نمی‌آمدم.

 رضا خالقی‌فر در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس، گفت: از اینکه به باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس پیوستم، بسیار خوشحالم و امیدوارم طوری بازی کنم که همه از حضور من استقبال کنند.

وی درباره پیوستن به پرسپولیس در سن 31 سالگی ادامه داد: واقعیت این است که فکر نمی‌کردم برای من چنین شرایطی بوجود بیاید و بتوانم حضور در تیمی مثل پرسپولیس را در این مقطع تجربه کنم. می‌دانم که نظرات متفاوتی وجود دارد ولی انگیزه مضاعفی دارم تا ثابت کنم تصمیم باشگاه و آقای درخشان اشتباه نبود. من فکرش را نمی‌کردم که به پرسپولیس بیایم اما هیچگاه از تلاش‌های خودم دست نکشیدم و امیدوار به حضور در تیم ملی بودم و هنوز هم هستم. در فوتبال ما بسیار پیش می‌آید که بازیکنان با سن و سال بالا جلوه می‌کنند و پرسپولیس هم تجربیات قبلی در این زمینه داشته است و من هم امیدوارم که به یکی از تجربه‌های خوب پرسپولیس بدل شوم.

از خالقی‌فر درباره انتقادها از عملکردش در این فصل در مقابل تحلیل‌ها درباره چند پستی بودنش پرسیدیم که پاسخ داد:من می‌توانم هم در خط هافبک و هم در خط حمله بازی کنم. امسال بیشتر پشت فوروارد بازی کردم و سه پاس گل دادم. البته خودم راضی نبودم. من فقط در یک نیمه از بازی با فولاد در خط حمله بازی کردم. به هر حال نظرات مختلف وجود دارد اما انگیزه دارم و احساس من می‌گوید که می‌توانم این نظرات را عوض کنم. البته شکی نیست که در ابتدا باید بتوانم نظر کادر فنی را برای حضور در میادین جلب کنم که کار آسانی هم نیست.

خالقی‌فر درباره اینکه طی سال‌های گذشته بعضی مهاجمان در پرسپولیس با مشکل روبرو شدند، تصریح کرد: توقع از فوروارد زیاد است. بازی در این پست شمشیر دو لبه است. می‌توانی ستاره بشوی و می‌توانی با مشکل روبرو شوی، بستگی به عملکردها دارد و قطعا موفقیت هر مهاجمی در گرو موفقیت سایر اعضای تیم است که حاصل کار آنها را مهاجم به گل تبدیل می‌کند. البته من بیشتر سابقه پاس دادن دارم و فرقی نمی‌کند، چون همه دنبال موفقیت تیم هستند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)