پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس تهران گفت:امیدوارم بتوانیم امسال با قهرمانی روح این بازیکن را شاد کنیم و هدیه ای نیز به خانواده اش بدهیم.

رضا خالقی فر در رابطه با شرایط پرسپولیس اظهار داشت: این چند روز تمرینات بدون هادی بسیار سخت می گذرد. فکر می کنم که هادی در تیم حضور دارد و هنوز در بین بچه ها تمرین می کند. واقعا جبران فقدان کاپیتان پرسپولیس نشدنی است.

وی ادامه داد: ما مراسمی روز جمعه در بابل گرفته ایم که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود. در روز پنجشنبه که ما تمرین داریم نمی توانیم به کپورچال برویم و در مراسم شب هفتم نوروزی حاضر باشیم.

هافبک تیم پرسپولیس تصریح کرد: من 12 سال پیش با هادی همبازی بودم و از دوستان صمیمی من بود. در فجر سپاه هم تیمی بودیم و همین طور هم اتاقی. پسر بی سر و صدا و بی حاشیه ای که تمرکزش به زندگی و فوتبال بود. از خاطراتی که با هم داریم در دوران بازی با تیم فجر سپاه بود که وقتی ما برای تفریح به بیرون می رفتیم هادی با ما نمی آمد و می گفت من بدون حضور خانمم نمی آیم و خیلی خانواده دوست بود.

وی افزود: هادی سختی های زیادی کشید تا به این درجه از فوتبال برسد. در آن زمان اوضاع مالی خوبی نداشتیم و حتی بعد از تمرین به خنده با هم می گفتیم نان و چای شیرین باید بخوریم. بعضی مواقع کرایه رفت و آمد به محل زندگی مان را نداشتیم و هادی بسیار رنج و سختی کشید تا به پرسپولیس برسد. امیدوارم بتوانیم امسال با قهرمانی روح این بازیکن را شاد کنیم و هدیه ای نیز به خانواده اش بدهیم.

خالقی فر در پایان تاکید کرد: از مسئولین می خواهم که مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند و همین طور یاد هادی را گرامی بدارند و این گونه نباشد که سال دیگر در همین روز خانواده اش دچار مشکل باشند. به همسر و فرزندانش اهمیت دهند. کسانی بوده اند که این اتفاق برایشان افتاده و بعد از یک سال فراموش شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)