مدافع فولاد گفت: در حال حاضر به موفقیت فولاد فکر می کنم و دوست دارم دوباره به تیم ملی برگردم.

محمدرضا خانزاده ، بعد از تعلیق محرومیتش اظهار داشت: باید از مسوولان فولاد از جمله  اژدری زاده و هیات مدیره تشکر کنم که از من حمایت کردند. همچنین از اسکوچیچ ممنونم که به بنده اطمینان کردند و امیدوارم جواب اعتماد آنها را بدهم. در حال حاضر از لحاظ بدنی و روحی شرایط خوبی دارم و می خواهم به تیمم فولاد کمک کنم. هواداران مطمئن باشند شرایط فولاد تغییر می کند و جای فولاد در انتهای جدول نیست. مسلما در هفته های آینده به بالای جدول برمی گردیم.

وی در ادامه گفت: در وهله اول به این مساله فکر می کنم که به فولاد کمک کنم. فولاد باید در هفته های آینده نتایج درخور شأن خود را بگیرد. بعد از موفقیت در فولاد به تیم ملی هم فکر می کنم تا بتوانم دوباره دعوت شوم و روزهای خوبی داشته باشم.

خانزاده در پایان درباره پرسپولیس نیز صحبت کرد و بیان داشت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و مطمئن باشید در هفته های آینده اتفاقات خوبی می افتد و این تیم از ته جدول جدا می شود. امیدوارم فولاد و پرسپولیس به بالای جدول برسند. من نمی توانم در مورد مسایل داخلی این تیم اظهارنظری کنم و فقط برد مقابل تراکتور را تبریک می گویم. در حال حاضر فقط به فولاد فکر می کنم تا با موفقیت در این تیم بتوانیم دل مردمی که عاشقانه فولاد را دوست دارند شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)