پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم پرسپولیس گفت:به جز دایی هر سرمربی دیگری در پرسپولیس بود قطعا با او صحبت می کردم تا بدانم دلیل نیمکت نشینی ام چیست.

محمد رضا خانزاده درباره وضعیت انتقالش به ذوب آهن عنوان کرد:تا به امروز هیچ یک از مسولان باشگاه در این باره با من صحبتی نکرده اند.چیزی که من شنیدم همین خبرهایی بوده که در رسانه ها منتشر شده است.

وی ادامه داد:با این وجود اگر قرار بر جدایی باشد خودم تصمیم می گیرم.به جز ذوب آهن پیشنهادت خوب دیگری هم دارم.بنابراین تا نیم فصل صبر می کنم و سپس تصمیم می گیرم.

مدافع پرسپولیس افزود:اگر برای مذاکره جهت حضور محسن مسلمان در پرسپولیس،سردار رویانیان به اصفهان رفت برای مذاکره جهت حضور میلاد غریبی و من در ذوب آهن،کل باشگاه ذوب آهن و هیات مدیره این باشگاه باید به تهران سفر کنند.طرز خواستن بازیکن مهم است و نمی شود همین طوری یک حرف را مطرح کرد.هر چند هنوز باشگاه پرسپولیس بحثی پیرامون رفتن من به ذوب آهن مطرح نکرده است.

خانزاده درباره تداوم نیمکت نشینی اش در پرسپولبس گفت:من هر کاری لازم بوده است را انجام دادم.هرگز برای پرسپولیس کم نگذاشتم و به تیم ملی هم دعوت شدم.مطمئن باشید به جز دایی هر سرمربی دیگری در پرسپولیس بود قطعا با او صحبت می کردم تا بدانم دلیل نیمکت نشینی ام چیست ولی چون دایی سرمربی پرسپولیس هرگز این کار را نمی کنم.او کسی بود که در راه آهن من را به فوتبال ایران معرفی کرد و فوتبالم را مدیونش هستم.بنابراین اگر تا نیم فصل هم بازی نکنم،هیچ صحبتی با دایی نمی کنم.

وی افزود:یکی از مهم ترین سالهای دوران ورزشی ام،امسال است.باید همه تلاشم را بکنم تا موقعیتم در تیم ملی را حفظ کنم.شاید بهتر باشد بگویم این وضع جور در نمی آید که من به تیم ملی دعوت شوم ولی در باشگاهم بازی نکنم یا کم بازی کنم.امیدوارم در دور برگشت اتفاقات خوبی در انتظارم باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)