مدافع پیشین پرسپولیس گفت: چک‌هایی که از این باشگاه دست من است مربوط به سرپرست پیشین این تیم است.

محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با تسنیم،‌ گفت: انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم و از این اتفاق خوشحال هستم و باید از تمام آنهایی که باعث این اتفاق شدند تشکر کنم.

وی در خصوص حضور چند مدافع در اردوی جدید تیم ملی اظهار داشت: مسلماً رقابت در هر سطحی وجود دارد و هر کسی هم که به تیم ملی می‌آید می‌خواهد بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. انشاالله هر اتفاقی که خیر است، رخ دهد.

خانزاده در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در لیست نهایی مسافران جام جهانی باشد، تصریح کرد: فعلاً به این مسائل فکر نمی‌کنم و فقط می‌خواهم در مدت باقی مانده تلاشم را انجام دهم، مسائل دیگر دست خداست.

مدافع ذوب‌آهن در ادامه در مورد شرایط این تیم تاکید کرد: متاسفانه شرایط خوبی نداریم ولی پتانسیل تیمی ما بیشتر از این‌هاست. واقعیت این است که ذوب‌آهن یکی دو سالی است که بیمار شده اما مطمئناً می‌توانیم در لیگ ماندنی شویم.

خانزاده حضور فیروز کریمی را در ذوب‌آهن مثبت ارزیابی کرد و گفت: با آقای کریمی 2 جلسه تمرین کردیم اما در همین مدت به اندازه 2 ماه به معلوماتم اضافه شد. امیدوارم بتوانیم با کریمی از این بحرانی که داریم نجات پیدا کنیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به مشکلی که برای سعید شیرینی به وجود آمده و شایعه بازداشت او اظهار داشت: هنوز مشکل مالی من با پرسپولیس حل نشده و نمی‌دانم باید چه کار کنم. من با شیرینی طرف حساب نیستم اما چک‌هایی که دارم برای او است. حتماً باشگاه باید طلب من را بدهد.

« امیدوارم علی پروین مشکل مرا حل کند» خانزاده ضمن بیان این جمله، تصریح کرد: برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام و معلوم نیست که به پرسپولیس برگردم. فعلاً تمام تمرکزم روی ذوب‌آهن است تا تیم در لیگ برتر بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)