پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از برد در دربی برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای بوده که ما تا نتیجه خوبی گرفتیم بلافاصله از راهی وارد شدند و ما را قلع و قمع کردند.

محمدرضا خانزاده  در خصوص بازی روز گذشته تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس گفت: این بازی بحث فنی ندارد که ما بخواهیم درباره‌اش صحبت کنیم و به نظرم این تیم باید به لیگ 8 یا 11 بیاید. چرا که امکانات‌شان را دیروز دیدیم. آنها حتی بر علیه داور هم شعار می‌دادند و می‌گفتند که وای به حال داور اگر نفت ببازد!

وی ادامه داد: واقعا خدا را شکر می‌کنم که این بازی مساوی شد و توانستیم سالم به تهران برسیم چرا که با شرایطی که آنجا داشت این امکان وجود داشت که آسیب جدی ببینیم و واقعا دیروز فوتبالی انجام نشد و اگر قرار بود یک فوتبال واقعی رخ دهد شک نکنید که مثل آب خوردن نفت مسجدسلیمان را می‌بردیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا سازمان لیگ با درخواست تعلیق این بازی موافقت نکرد و حالا سرخ‌پوشان در آستانه بازی با النصر عربستان گابریل را از دست داده‌اند، افزود: بعد از اینکه دربی را بردیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند که این اتفاق افتاد که تا خوب نتیجه می‌گرفتیم بلافاصله از راهی وارد می‌شدند و ما را قلع و قمع می‌کردند و بعد از دربی هم دیدید بازیکنان ما را الکی محروم کرده و داوری‌هایی انجام شد که ما را به بحران برد اما الان که ما در آسیا هستیم نباید این کار انجام شود چراکه بازی‌های پرسپولیس حکم بازی ملی را دارد و باید از ما حمایت می‌کردند اما امیدوارم این مسائل حل شود.

خانزاده خاطرنشان کرد: ما ضربه خیلی بدی خوردیم چرا که از تاشکند که آمدیم سپس به تبریز رفتیم دوباره به تهران آمدیم و بعد راهی اهواز شدیم و با اتوبوس مسیر چند ساعته را به سمت مسجدسلیمان رفتیم و کل بازی و خستگی‌های یکطرف موضوعات دیگر هم در طرف دیگر چرا که انگار وارد جنگ شده بودیم چون خمپاره و سنگ برای ما پرت می‌کردند و آخر بازی هم نارنجک انداختند و گل اول‌شان را طوری زدند که سنگ برای بابک حاتمی پرتاب شد و او رفت که این موضوع را به داور بگوید.

وی درباره اظهارات مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان که گفته بود بدن بازیکنان ما مثل سنگ و آهن بود،‌ گفت: مگر آنها اتلتیکو مادرید و پاری‌سن ژرمن هستند که بدن‌هایشان سفت باشد؟! تیم آخر جدول که دیگر از این حرف‌ها ندارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار با النصر عربستان افزود: بازی با النصر به مراتب سخت‌تر از بازی با بنیادکار و لخویا است چرا که آنها واقعا تیم خوب و قوی‌ای هستند که در عربستان باید با آنها بازی کنیم و آنها دیگر با سنگ و کلوخ به مصاف ما نمی‌آیند! این تیم هزینه کرده و ما هم با همه مشکلاتی که داریم بازی سختی برابر النصر خواهیم داشت اما امیدوارم اول بودن‌مان در لیگ قهرمانان آسیا را ادامه دهیم و بتوانیم در بازی‌های باقیمانده نتیجه خوبی بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)