پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال زیر 22 سال ایران گفت که تورنمنت چهارجانبه قطر تجربه خوبی برای بازیکنان این تیم بوده است.

محمدرضا خانزاده درباره تورنمنت چهارجانبه قطر اظهار داشت: خدا را شکر که قهرمان شدیم. این تورنمنت تجربه بسیار خوبی بود و با تیم‌های خوبی هم بازی کردیم. ترکیه  یکی از بهترین تیم‌های اروپا است. مغرب هم از تیم‌های قوی آفریقا بود و قطر هم میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت. در مجموع این تورنمنت برای همه بازیکنان ما پربار بود.

بازیکن تیم زیر 22 سال ایران افزود: انجام بازی‌های بین المللی، یک فوتبالیست را کامل می‌کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. خدا را شکر می‌کنم که تیم خوب و منسجمی داریم و تنها بدی کار اینجاست که در برهه‌ای از زمان هستیم که نمی‌توانیم برای المپیک بجنگیم اما بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و می‌خواهیم در این رقابت ها نتیجه بگیریم. تیم خوبی داریم و بیشتر بازیکنانمان لیگ برتری هستند.

بازیکن پرسپولیس درباره نخستین تمرینش با این تیم در سال 92 عنوان کرد: پس از  حدود 12 روز به تمرین تیم آمدم و همه بازیکنان را سرحال و شاداب دیدم، منتظریم که بازی‌ها آغاز شود. باید با پیکان بازی کنیم که این‌ تیم را می‌بریم و برابر داماش در جام حذفی هم قطعا پیروز می‌شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)