پرسپولیس نیوز :  محمدرضا خانزاده مدافع پرسپولیس برای ماندن در این تیم شرایط مبهمی دارد و این در حالی است که بحث حضور او در ذوب آهن شنیده می‌شود.

پرسپولیسی‌ها قصد جذب محسن مسلمان هافبک چپ پای ذوب آهن را دارند و از خانزاده به عنوان یکی از بازیکنانی نام برده می‌شود که مسولان پرسپولیس حاضرند او را به ذوب آهن بدهند. این بازیکن در مورد بحث حضورش در ذوب آهن گفت: واقعیت این است که اطلاعات من نیز در حد خبرهایی است که در روزنامه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود. تا این لحظه هیچ یک از مسئولان ذوب آهن در این خصوص با من تماسی نداشته‌اند و نمی‌دانم این موضوع تا چه حد صحت دارد.

خانزاده در پاسخ به این سوال آیا دوباره در نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی خواهد کرد یا خیر افزود: تکلیف ماندن یا جدایی من هنوز مشخص نیست و باید تا پایان نیم فصل صبر کنم. فکر می‌کنم در این زمینه باید مسئولان پرسپولیس و کادرفنی تصمیم بگیرند و البته من هم حرف‌هایم را خواهم زد. فعلا که فقط به  پرسپولیس فکر می‌کنم و نمی‌خواهم تمرکزم به هم بریزد.

خانزاده ظاهرا با مشکلات مالی مواجه است و در تمرین روز یکشنبه در این خصوص با علی دایی صحبت کرد. او تاکید کرد: من یک ریال هم از پرسپولیس در این فصل نگرفته‌ام و مبلغی هم بابت فصل گذشته طلبکار هستم. مشکلات مالی باعث شد تا با علی دایی صحبت کنم و از او خواستم که این موضوع را با مسئولان باشگاه در میان بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)