پرسپولیس نیوز : مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داماش اصلا قابل پیش بینی نیست اما ما نیز به دنبال برد خواهیم بود و انشاءالله بتوانیم توانایی هایمان را به رخ بکشیم.

محمدرضا خانزاده  درباره غیبتش در لیست 18 نفره تیم ملی مقابل تایلند اظهار داشت: این مساله نظر کی روش بود. من به بهترین شکل تمرین کرده بودم و کی روش هم از شرایط راضی بود اما به هر شکل با توجه به اینکه مدافع روی نیمکت زیاد داشتیم، کی روش ترجیح داد من در لیست 18 نفره نباشم.

وی درباره انتقاداتی که از بازی تیم ملی می شود، تصریح کرد: باید این را در نظر بگیرید که ما بعد از 4 ماه دور هم جمع شده بودیم. از طرفی تیم تایلند هم تیم بدی نبود ولی ما بعد از برد مقابل کره جنوبی و موفقیتی که بدست آمد دیگر به اردو نرفته بودیم. دلیل عدم هماهنگی بازیکنان هم این مساله است.

مدافع پرسپولیس درباره پیشنهاد باشگاه ذوب آهن برای جذب او و غریبی گفت: من چیزی در این خصوص نشنیدم و در جریان این مساله نیستم اما باید صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.  در این باره نظر دایی مهم است و او باید تصمیم نهایی را بگیرد.

خانزاده در پایان درباره دیدار با داماش افزود: بازی سختی با داماش داریم. این تیم اصلا قابل پیش بینی نیست اما ما نیز به دنبال برد خواهیم بود و انشاءالله بتوانیم توانایی هایمان را به رخ بکشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)