پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال گفت: دلیلی برای انتقاد از دعوت من به تیم ملی وجود ندارد.

محمدرضا خانزاده در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهارداشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوب است و از اینکه دارم زیر نظر مربی بزرگی مثل کی روش کار می کنم خوشحالم. می توانم چیزهای زیادی از کی روش و بازیکنان بزرگ تیم ملی یاد بگیرم.

وی درباره انتقاداتی که از دعوت شدن او به تیم ملی شده، گفت: این تصمیم کی روش است و من دلیلی  نمی بینم که کسی بخواهد انتقاد کند. حتما یک چیزهایی داشته ام و آنقدرخوب بوده ام که کی روش به تیم ملی دعوتم کرده است.

خانزاده ادامه داد: من اگر هم در پرسپولیس نیمکت نشین بودم نیمکت نشین بازیکنانی بودم که واقعا بزرگ هستند. اگر هم بازی کردم که لطف خدا و اعتماد دایی بوده است.

مدافع پرسپولیس افزود: در پرسپولیس حتی نیمکت نشینان هم خوب هستند. من همیشه در این تیم عملکرد خوبی داشته ام. چه یک دقیقه بازی کرده ام و چه نود دقیقه آمارم خوب بوده و مربیان تیم از من راضی بوده اند. خودم حرفی نمی زنم اما بروید آمار من را بگیرید و ببینید در بازیهایی که بازی کرده ام چطور بوده ام.

خانزاده در پایان گفت: من در دربی 90 دقیقه بازی کردم که آرزوی خیلی ها بوده است. اگر هم نیمکت نشین شده ام بازیکن بزرگی جای من بازی کرده است پس جایی برای انتقاد نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)