پرسپولیس نیوز : مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد فصل گذشته خط دفاعی این تیم عملکرد خوبی داشته است.

محمدرضا درباره شرایط کنونی بازیکنان پرسپولیس گفت: خوشبختانه از نظر بدنی به شرایط ایده‌آلی رسیده‌ایم و همه چیز خوب است. امیدوارم بتوانیم فصل را با موفقیت شروع کنیم و به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا حفظ شدن تمام مدافعان فصل گذشته پرسپولیس در فصل جدید به این تیم کمک خواهد کرد؟»، اظهار داشت: صددرصد همین‌طور خواهد بود، چرا که فصل گذشته خط دفاعی پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. سازمان یک تیم هم به خط دفاعی آن تیم وابسته است، وقتی یک تیم خط دفاعی خوب و سرحال داشته باشد، می‌تواند به موفقیت برسد.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه «آیا زمانی که به این تیم پیوست پیش‌بینی می‌کرد که به تیم ملی و جام جهانی برسد؟» عنوان کرد: البته زمانی هم که در راه‌آهن بودم، پس از پایان فصل از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شدم اما از همان روزی که به پرسپولیس آمدم هدفم این بود که بتوانم به تیم ملی برسم و انشاءالله در جام جهانی هم بازی کنم.

خانزاده در خصوص انتقادهایی که ابتدای فصل گذشته برای پیوستنش به پرسپولیس مطرح می‌شد، تاکید کرد: من به عنوان یک بازیکن جوان به پرسپولیس آمدم و فشاری رویم نبود البته آن زمان شایعه‌ای مطرح شده بود مبنی بر اینکه اکبر محمدی مرا به پرسپولیس آورده اما من تا به حال ایشان را ندیده‌ام.

وی ضمن اعلام این مسئله که همه سعی و تلاش خود را می‌کند تا در جام جهانی برای تیم ملی به میدان برود، تصریح کرد: قطعا کارلوس کی‌روش تاثیر فراوانی در پیشرفت فوتبال من داشته است، چون حضور در تیم ملی به هر بازیکنی شخصیت می‌دهد و همه طور دیگری روی آن بازیکن حساب می‌کنند. البته در این شرایط هم سطح توقعات بالا می‌رود و کار سخت‌تر می‌شود اما من امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قرار است در فصل جدید در چه پستی برای این تیم به میدان برود، گفت: بارها اعلام کردم که پست تخصصی من دفاع وسط است اما قرار است آقای دایی از من هم به عنوان دفاع وسط و هم به عنوان دفاع راست استفاده کند. البته مهم این نیست که در چه پستی بازی کنم مهم این است که پرسپولیس موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)