پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از اینکه دربی را بردیم همه جوره ما را زدند اما مگر ما گناه کرده‌ایم که از دربی پیروز بیرون آمدیم؟!

محمدرضا خانزاده درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: بعد از باخت تلخ و دور از انتظاری که مقابل نفت به دست آوردیم شرایط تیم خوشبختانه خوب است و فوتبال روانی بازی می‌کنیم و همه تمرکزمان را بر روی بازی با ذوب‌آهن در نیمه نهایی جام حذفی گذاشته‌ایم.

وی درباره اینکه چقدر شانس برای پرسپولیس برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن قائل است، ادامه داد: فوتبال به شانس نیست و باید در زمین حرف‌مان را بزنیم و مطمئن باشید روز جمعه هر چه داریم در زمین رو می‌کنیم چرا که همه فکرمان رسیدن به فینال جام حذفی است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه با رای کمیته انضباطی هواداران این تیم نمی‌توانند روز جمعه به استادیوم بروند،‌افزود: من فکر می‌کنم به هیچ عنوان حکم درستی برای هواداران ما صادر نشده و اگر قرار است محرومیتی هم در نظر گرفته شود، باید در لیگ برتر لحاظ شود. ما به هوادارانمان امید زیادی داریم و بزرگی پرسپولیس به هواداران آن است که همیشه پشتیبان ما بودند و باور کنید هواداران پرسپولیس لرزه بر اندام هر تیمی می‌اندازند و امیدوارم بر روی این حکم تجدید نظر شود چرا که حق ما و هوادارانمان این نیست که گناه نکردیم که دربی را بردیم چون از آن به بعد همه جوره ما را می‌زنند.

وی درباره مصدومیتی که در بازی با نفت به آن دچار شد، اظهار داشت:مشکلی ندارم و خوشبختانه به بازی با ذوب‌آهن می‌رسم اما این مصدومیت ناراحت‌کننده نیست بلکه دردآور برای من آن لحظه‌ای بود که بازیکن نفت با استوکی که زیر آن فلزی بود روی پایم آمد که پایم ترکید و در حالی که کمک‌داور در نیم‌متری من و داور هم در نزدیکی من بود، خطا هم نگرفتند.

خانزاده درباره شرایط ذوب‌آهن هم اظهار داشت:‌این تیم نسبت به تیمی که در نیم‌فصل اول لیگ با آنها بازی کردیم صد در صد فرق کرده است. ذوب‌آهن هر سال فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد و امسال هم بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهد اما شاید چون در اول فصل بازیکنان این تیم از هم شناخت کافی نداشتند این تیم در نتیجه‌گیری خیلی موفق نبود اما رفته رفته شرایط این تیم بهتر شد چرا که ذوب‌آهن از کادر فنی و کادر مدیریتی خوبی بهره می‌برد و ما روز جمعه بازی سختی داریم اما به هر حال پرسپولیس همیشه شیر است و همانطور که آنها فرق کرده‌اند ما هم نسبت به گذشته تفاوت کرده‌ایم.

وی در پایان درباره شناختش از ذوب‌آهن اظهار داشت:‌ من نیم‌فصل دوم فصل گذشته در ذوب‌آهن بازی کردم و شناخت کاملی نسبت به این تیم دارم و سبک فوتبال آنها را می‌شناسم و به همین دلیل است که می‌گویم ذوب‌آهن جزو سه تیم برتر فوتبال ایران است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)