پرسپولیس نیوز : مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم همراه با تیم ملی به جام جهانی بروم.

محمدرضا خانزاده درباره مطلب مجله ورلدساکر مبنی بر اینکه در پایان دیدار ایران و کره جنوبی او دچار مصدومیت شده است، عنوان کرد: مساله خاصی نبود. یکی از بطری هایی که پرتاب شد، به صورتم اصابت کرد اما مساله خاصی نبود و خداراشکر ختم به خیر شد.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم جایگاهم در تیم ملی را در فصل جدید هم حفظ کنم و یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی برزیل باشم. با کی روش صحبت خاصی انجام نداده ام اما خیلی دوست دارم حضور در تیم ملی را تجربه کنم. امیدوارم به خواسته ام برسم.

مدافع پرسپولیس درباره برکناری رویانیان خاطرنشان کرد: رفتن رویانیان فکر تمام بازیکنان را درگیر کرده است. امیدوارم مساله ای که پیش آمده ختم به خیر شود و رویانیان در پرسپولیس ماندنی شود. او آدمی بسیار بی ریا است و ارتباط بسیار مطلوبی با بازیکنان دارد. همه ما بازیکنان دوست داریم رویانیان در پرسپولیس بماند.

خانزاده در پایان درباره شانس بازی کردنش در پرسپولیس افزود: کار برای بازی کردن بسیار سخت است اما من نهایت تلاشم را می کنم که بتوانم نظر دایی را جلب کنم و جواب اعتماد او را بدهم. پرسپولیس به قدری بزرگ است که بازی کردن من زیاد مهم نیست. پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد؛  من هم بازی نکنم چندان مهم نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)