پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به علت رفتار زننده به 9 ماه محرومیت از فعالیت در فوتبال ایران محکوم شد.
علی اکبر محمدزاده در خصوص رای سوشا مکانی و محمدرضا خانزاده اظهار داشت: به علت رفتار زشت و ناپسند خانزاده و توهین او به هوادار که جای هیچ‌گونه توجیهی نداشت او به 9 ماه محرومیت از حضور در فوتبال ایران محکوم شد.
 
با توجه به پخش فیلم درگیری محمدرضا خانزاده با یکی از هواداران پرسپولیس در قطر در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و صفحات مجازی، رفتار این بازیکن زشت و ناپسند و خارج از چارچوب مورد نظر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دانسته شد. به خاطر حساسیت این موضوع کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امروز تشکیل جلسه داد و دیوان تحقیق و دیوان حکمیت وارد عمل شدند.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در فیلم منتشر شده ضربه سوشا مکانی دیده نمی‌شود و او در پی هجوم خانزاده جلو رفته است وی به 5 میلیون تومان جریمه نقدی و 3 جلسه محرومیت تعلیقی جریمه شده است.
 
با توجه به اینکه واضح نبود مکانی چه حرف‌هایی به زبان می‌آورد، تنها به خاطر دفاع از خانزاده، تشدید کردن موضوع و حمله به یک هوادار به پنج میلیون تومان جریمه و سه جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.

وی ضمن تقدیر از رفتار کریم باقری گفت: باقری به خاطر فعالیت مثبت برای جلوگیری از ادامه درگیری‌ها از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تشویق شد اما محمود خوردبین به دلیل اینکه در صحنه درگیری‌ها حضور نداشته و وظیفه سرپرست است که در این امر دخالت کند، باید هفته آینده به کمیته اخلاق بیاید و نسبت به اتفاقات اخیر توضیح دهد.

 
رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه آیا این بازیکنان می‌توانند به حکم اعتراض کنند گفت: بله آنها حق اعتراض دارند اما حکم از زمانی که ابلاغ خواهد شد اجرایست و ما این حکم را برای ابلاغ ارسال کردیم که احتمالا در چند روز آینده ابلاغ خواهد شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)