پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ ذهنیت حرفه‌ای پرسپولیسی‌ها موجب شد تا آنها در زمان خوبی به کورس قهرمانی بازگردند.

حسن خانمحمدی، در مورد شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خوب است و بردهای مهمی که در بازی‌های اخیر رقم خورده، موجب شده تا تیم روند مناسبی پیش بگیرد و به کورس برای قهرمانی برگردد. الان هم با اوضاعی که تیم دارد، به قهرمانی در هر دو جام امیدوار هستیم.

وی در مورد بازی با تراکتور افزود: بازی خوبی بود و تیمی که بخواهد قهرمان شود، مهم است که در چنین مسابقات مهمی امتیاز کسب کند. تیم شناخت خوبی از تراکتور داشت و در نهایت هم توانست به هدف خود که کسب سه امتیاز بود برسد. واقعا پرسپولیس به این برد و برتری نیاز داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تقابل با سپاهان اضافه کرد: جدال لیگ با جام حذفی تفاوت دارد. این مسابقه برای هر دو تیم 6 امتیازی است و به نظر من هر تیمی در این مسابقه به برتری برسد نیمی از راه قهرمانی را طی کرده است. سپاهان برای کسب سه امتیاز می‌آید اما پرسپولیس نشان داده مقابل تیم‌هایی که می‌آیند و فوتبال بازی می‌کنند، رقیبی جدی و خوب است.

خانمحمدی در مورد دلایل تغییر روند صعودی پرسپولیس بعد از کسب چند نتیجه ضعیف افزود: پرسپولیس و بازیکنان خیلی به موقع و سر بزنگاه به خودشان آمدند. همه تیم‌های بزرگ دنیا نوسان دارند و این در طول یک فصل طبیعی است اما ذهنیت برنده و حرفه‌ای بازیکنان تیم را به کورس بازگرداند.

وی در رابطه با شانس موفقیت پرسپولیس در کورس قهرمانی نیز گفت: بازی با سپاهان خیلی مهم است اما با روندی که پرسپولیس در پیش گرفته به احتمال فراوان برنده کورس قهرمانی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)