پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم گل‌محمدی می‌تواند با حمایت هواداران مقابل الدحیل نتیجه دلخواه را بگیرد.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با برنا، در مورد شرایط این روز‌های پرسپولیس و فراز و نشیت این تیم در بازی‌های اخیر اظهارداشت: یکسری کمبود‌ها پرسپولیس را با مشکل روبرو کرده و حل شدن این مشکلات زمان بر است. مصدومیت دو سه مهره اصلی و تاثیرگذار مانند پورعلی گنجی، امیری، سلمانی و… این تیم را با مشکل روبرو کرد، ضمن این که در برخی پست‌ها مانند خط حمله دست پرسپولیس بسته است.

وی در مورد دیدار پرسپولیس و الدحیل تاکید کرد: شاید اگر پرسپولیس در بازی رفت مقابل النصر از این تیم امتیاز می‌گرفت، الان شرایط بهتری داشت، هر چند این تیم در بازی برگشت نتیجه را به نوعی جبران کرد. به هرحال پرسپولیس می‌تواند با حمایت هواداران در استادیوم آزادی نتیجه دلخواه را بگیرد و به دور بعد صعود کند. پرسپولیس در این بازی اول باید به فکر پیروزی باشد و بعد از آن به دنبال تفاضل تا کارش برای صعود به اما و اگر نکشد.

سرمربی نوجوانان پرسپولیس در خصوص شکست اخیر این تیم در لیگ تهران گفت: ما در بازی اخیرمان اشتباهات فردی داشتیم که حریف از آن به نحو احسن استفاده کرد و توانست پیروز شود. در حال حاضر تیم ما با اختلاف ۸-۷ امتیازی در صدر است و ما باید تلاش کنیم این اختلاف امتیاز را حفظ کنیم و در نهایت در پایان فصل نتیجه و جایگاه خوبی بگیریم. ما تلاش می‌کنیم امسال قهرمان شویم و برای رسیدن به این هدف با انگیزه به کارمان ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به شرایط تیم ملی نوجوانان در جام جهانی اخیر در مورد عملکرد شاگردان حسین عبدی خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان در مجموع عملکرد خوبی در جام جهانی داشت. این تیم موفق شد برد خوبی مقابل برزیل کسب کند، ضمن این که مقابل انگلیس هم نمایش قابل قبولی داشت. در مجموع این تیم شرایط خوبی داشت و شاید اگر در برخی جزییات دقت بیشتری می‌شد، این تیم می‌توانست نتایج بهتری هم کسب کند.

خان‌محمدی در پایان گفت: امیدوارم فوتبال پایه‌ها کم کم به شرایط مطلوب برسد و با اهمیت دادن به پایه‌ها بتوانیم آینده بهتری را برای فوتبال ایران رقم بزنیم. تیم های پایه فوتبال نیاز به توجه بیشتری دارند که امیدوارم این اتفاق به زودی رخ بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)