پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس با این سطح آمادگی می‌تواند همانند لیگ برتر در جام حذفی هم قهرمان شود.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: پنجشنبه گذشته بازی خوبی را از پرسپولیس دیدیم و این تیم توانست در ابتدای بازی با نساجی به گل ‌زود هنگام دست یابد. نساجی با اخراجی که در نیمه اول داشت هیچ حرفی برای گفتن نداشت. شرایط برای قهرمانی پرسپولیس فراهم بود چرا که پیشتر گفته بودم که سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس بود.

وی ادامه داد: در این بازی پرسپولیسی‌ها با فضاسازی و شوت‌های پشت محوطه توانستند خطوط دفاعی نساجی را بهم بریزند که این تاکتیک توانست پرسپولیسی‌ها را قهرمان کند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: هنوز قهرمانی دیگری باقی مانده و ۲ بازی حساس نیز در پیش روی این تیم وجود دارد. به طور قطع در فینال جام حذفی جدال احتمالی پرسپولیس و استقلال می‌تواند از حساسیت بالایی برخوردار باشد. استقلال با توجه به شرایط اوج خود قصد دارد با برتری و قهرمانی در جام حذفی تا حدودی شکست در شهرآورد را جبران کند.

خان‌محمدی به عملکرد کادر فنی تیم پرسپولیس اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه در ابتدای فصل در چند بازی افت و خیزهایی برای این تیم وجود داشت ولی در ادامه فصل پرسپولیس خود را به مدعیان اصلی رساند و در نهایت با برتری در قائمشهر به قهرمانی رسید. عملکرد یحیی گل‌محمدی در این فصل بسیار خوب بود و توانستند بهترین نتیجه را در لیگ بدست آورند؛ امیدوارم این موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شود و سرخپوشان نیز در این رویداد قهرمان شوند.

پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر با برتری ۴ بر صفر مقابل نساجی قائمشهر قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)