پرسپولیس نیوز : از حضور پرسنلی که دارای قرارداد یک ساله بودند از امروز برای حضور در باشگاه جلوگیری شد.

ساماندهی باشگاه پرسپولیس یکی از اهداف وزارت ورزش و مسئولان باشگاه پرسپولیس است، از همین رو امروز در اقدامی عجیب از حضور پرسنلی که فقط یک سال با باشگاه قرارداد داشتند به داخل ساختمان باشگاه جلوگیری شد.

این در شرایطی است که مسئولان باشگاه ضمن عذرخواهی از پرسنل اعلام کردند تا روز سه‌شنبه تکلیف نهایی باشگاه مشخص خواهد شد و برای اینکه برای حقوق و قرارداد شرمنده پرسنل نشوند این کار را انجام دادند.

البته همواره در چند وقت اخیر باشگاه پرسپولیس نیروهایی داشته که فقط در این باشگاه تردد می‌کردند و در کارهای این باشگاه تاثیر چندانی نداشتند. طبق جلسات انجام شده کم کردن پرسنل که در زمان محمد رویانیان به اوج خود رسیده بود در دستور کار مسئولان باشگاه پرسپولیس و حتی وزارت ورزش قرار گرفته است.

 

 کارمندان باشگاه پرسپولیس که صبح امروز (شنبه) و در نخستین روز کاری سال جدید به ساختمان باشگاه واقع در شیخ بهایی رفته بودند، با ممانعت حراست باشگاه برای ورود به اتاق کاری خود مواجه شدند.

تعداد زیادی از کارمندان باشگاه در لابی ساختمان نشسته‌اند و منتظر اجازه مسئولان برای ورود به محل کار خود هستند.

پیگیری‌ها  حاکی از این بود که علی پروین که در روزهای آخر سال 92 مجبور شد به خاطر پرداخت حقوق عقب افتاده سه ماه کارمندان نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه کند به فکر تعدیل نیرو افتاده و فکر خود را در سال جدید خیلی زود عملی کرده است.

در حال حاضر حدود 95 کارمند حضوری و غیر حضوری از باشگاه پرسپولیس پول می‌گیرند که با دستور پروین این تعداد باید به حداکثر 30 نفر کاهش پیدا کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)