پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی بهترین انتخاب برای این تیم بود و پرسپولیس را به آرامش کامل رساند.

حسن خان‌محمدی، در رابطه با حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس و حواشی این باشگاه اظهار داشت: یحیی بهترین انتخاب برای پرسپولیس بود و تیم را به آرامش کامل رساند و می‌تواند با همین روند چهارمین بار قهرمان شود.

خان‌محمدی درباره مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: بازیکنان حق دارند ولی مدیریت هم به فکر آسیا است که در آنجا درآمدزایی کند و با جذب بازیکنان خوب در آسیا قهرمان شود. ان‌شاءالله مشکلات مالی پرسپولیس تمام شود و بتوانند تمام پول‌های بازیکنان را پرداخت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور استوکس در پرسپولیس گفت: او یک بازیکن تمام‌کننده فوق‌العاده است و خط حمله پرسپولیس را آتشین‌تر می‌کند و امیدوارم به روند خوب خودش در این تیم ادامه دهد.

وی درباره بازی فردا پرسپولیس و نفت آبادان نیز گفت: فردا بازی سختی داریم، برای بازی فردا پرسپولیس ۲، ۳ بازیکن ندارد ولی می‌تواند با بازیکن‌های جایگزین خلأ آنها را پر کند. پرسپولیس هجومی بازی می‌کند و شانس زیادی دارد که پیروز بازی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اتفاقات روی سکو اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در این زمینه نشده است، فوتبال یک ورزش رقابتی است نباید به خاطر اهدافمان تیم حریف را تخریب و یا توهین کنیم تا هواداران با هم درگیر شوند. این رفتارها را باید مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان اصلاح کنند تا این مشکلات پیش نیاید تمام تیم‌های دنیا را که ببینیم با هم رقابت می‌کنند ولی هیچ وقت به همدیگر توهین نمی‌کنند، باید از آنها الگو بگیریم که وقتی یک فوتبال تمام می‌شود به همدیگر احترام بگذاریم تا روح ورزش در آن حاکم شود.

وی درباره عملکرد تیم استقلال و درباره دربی هفته آینده افزود: استقلال هنوز آزمون سختی ندیده و تیم قطری هم چند بازی قبلش را باخته بود، در کل استقلال خوب بازی می‌کرد و هنوز با تیم سختی برخورد نکرده تا عیارش سنجیده شود، به هر حال پرسپولیس یک سر و گردن از همه تیم‌ها بالاتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)