پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: مطمئنم با انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس که امروز در وجود آنها دیدم تیم به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

محمد خاکپور در خصوص حضور خود در تمرینات پرسپولیس  اظهار داشت: من در تیم امید چند بازیکن دارم که در پرسپولیس بازی می کنند. بازیکنانی مثل احمد نوراللهی، وحید حیدریه ومیلاد کمندانی در این مدت دو بازیکن من یعنی حیدریه و نوراللهی دچار مصدوومیت شدند که برای جویا شدن از احوال آنها پیش از سفر به هلند به سر تمرین پرسپولیس آمدم.

وی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه من است و من در این تیم فوتبال بازی کردم و همه می دانند که پرسپولیسی هستم. مطمئنم با انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس که امروز در وجود آنها دیدم تیم به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

خاکپور درباره اینکه آیا پرسپولیس با برانکو می تواند از وضعیت موجود رها شود یا نه اظهار داشت: برانکو ایوانکوویچ مربی بسیار باهوشی است و کار خودش را خوب بلد است و من مطمئئن هستم اگر از کادر فنی هیات مدیره حمایت کند و پای او بایستد این تیم نتیجه خواهد گرفت و به جایگاه اصلی خود خواهد رسید. من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)