پرسپولیس نیوز : خبرنگاران خبرگزاری‌های حاضر در ورزشگاه آزادی که برای پوشش دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن رفته‌اند به احترام همکار از دست رفته خود به میکسدزون نمی‌روند.

با توجه به درگذشت مهدی نفر خبرنگار خبرگزاری فارس و گزارشگر برنامه ورزش و مردم خبرنگاران خبرگزاری‌های حاضر در ورزشگاه آزادی تصمیم گرفتند در پایان بازی به احترام وی در میکسدزون ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکنند.

* در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار به یک باره تعدادی از نورافکن‌های ورزشگاه آزادی قطع شد.

* در صحنه‌ای قاسم دهنوی در حال اعتراض به داور مسابقه به توپ ضربه زد که باعث واکنش هواداران  پرسپولیس شد. آنها دهنوی را به پول پرستی متهم کردند.

* در حالی که تیم ذوب‌آهن در تدارک یک ضد حمله بود، مهرداد کفشگری توپ را با دست زد که داور وی را با کارت زرد جریمه کرد. در این صحنه علی دایی سرمربی  پرسپولیس به شدت به بازیکن تیمش بابت این خطا اعتراض کرد.

 

بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن به یاد خبرنگار تازه درگذشته خبرگزاری فارس با بازوبند مشکی وارد زمین شدند.

* بازیکنان پرسپولیس، ذوب‌آهن و یحیی گل محمدی به علت درگذشت مهدی نفر، گروهبان یکم رضا غنی‌آبادی و درگذشتگان سانحه هوایی با بازوبند مشکی به زمین آمدند. «نفر» عضو تیم رسانه ورزش نیز بود که شماره 22 این تیم را به تن می‌کرد.

* پیش از آغاز بازی علی دایی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد. همچنین رضا نوروزی، بنگر، کفشگری، خانزاده، ماهینی، نورمحمدی و اسماعیل‌زاده به سمت یحیی گل‌محمدی رفتند.

* در طرف مقابل هم محسن مسلمان و قاسم دهنوی از جمله بازیکنان ذوب‌آهن بودند که پیش از آغاز بازی از علی دایی رخصت گرفتند. نکته جالب اینجا بود که دهنوی تلاش می‌کرد تا پای دایی را ببوسد.

* پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی توسط داور مسابقه، بازیکنان حاضر در زمین و تیم داوری به علت درگذشت مهدی نفر و درگذشتگان سانحه هوایی یک دقیقه سکوت کردند.

* مایکل اومانیا مدافع تیم ملی کاستاریکا که در آستانه پیوستن به  پرسپولیس است با پیراهن قرمز در جایگاه ویژه حاضر شد. مهرداد میناوند، ابراهیم شکوری و مهدی شیری هم در جایگاه ویژه حضور دارند. حمید علی‌عسگر نیز با لباس شخصی وارد ورزشگاه شد اما پس از مدتی ورزشگاه را ترک کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)