مرجع خبری پرسپولیس : آخرين تمرين پرسپوليس در كيش با يك حاشيه همراه بود مشكل پيش آمده در حمل و نقل بازيكنان از محل تمرين به دلخورى بعضى بازيكنان جا مانده و البته سر و صداى حسين بادامكى همراه شد.


در اين ميان وقتى حسين عبدى تلاش كرد او را آرام كند وى جواب عبدى را هم داد كه ديگر اين مساله قابل دفاع نبود البته بادامكى به سرعت سعى كرد آب رفته را به جوى باز گرداند. او در محل هتل از عبدى عذرخواهى كرد و با اين وجود خبر مى رسد كه حسين بادامكى به كميته انضباطى باشگاه احضار خواهد شد تا با توجه به رسانه اى شدن موضوع درباره آن توضيح دهد البته با توجه به عذرخواهى و ابراز پشيمانى از سوى وى، به نظر نمى رسد، برخورد تند انضباطى در انتظار او باشد.

 

شكار بزرگ كاشانى و دايى / هاشمیان سرخپوش می شود؟

 

عدم برخوردارى از يك مهاجم سرزن به عنوان مكمل مهاجمان فعلى تيم از نقاط ضعف پرسپوليس است كه پيش از اين درباره آن صحبت شده است.

 

على دايى اعتقاد داشت هروه اوساله اين مشكل را حل خواهد كرد اما او با آن مشكلات روبرو شد. وى اين روزها سخت به دنبال يك بازيكن ديگر است و گزينه باشگاه يعنى وحيد هاشميان را هم قبول نكرده است.در اين ارتباط زلتان كه چندى پيش در تمرينات حاضر شد، نتوانست نظر دايى را جلب كند و فلاويور برزيلى كه بر خلاف خبرهاى ارسالى از سوى باشگاه در تمرينات كيش آفتابى نشد و در حال صحبت از يك بازيكن كامرونى است كه معرفى شده و بايد شانس خود را امتحان كند. البته در كنار همه اينها حبيب كاشانى همچنان اميدوار به متقاعد شدن على دايى در مورد هاشميان است، كارى كه گويا قرار است به زودى اتفاق بيفتد.

 

فعلاً از مردان پرسپوليس خبرى نيست


گروه فيلمسازى كه سال گذشته همراه سرخپوشان بودند با توجه به اختلافاتى كه با باشگاه پيدا كردند از ساختن فيلم مردان پرسپوليس منصرف شدند و از اين رو بسان قهرمانى سه سال قبل، فيلمى به بازى عرضه نشد، البته اين مطلبى است كه از سوى باشگاه اعلام شده است باشگاه براى اين فصل با همان گروهى قرارداد همكارى بسته كه پيش از اين مردان پرسپوليس را به بازار عرضه كرده بود.آنها همچنين موظف هستند كليپ هاى قبل از هر بازى كه در اردوى سرخپوشان پخش مى شود را تهيه كرده و در اختيار
باشگاه بگذارند.


تعويق جلسه كميته انضباطى

كميته انضباطى بازيكنان پرسپوليس كه قرار بود فردا برگزار شود يك هفته به تعويق افتاد.بر همين اساس قرار بر اين شد تا جلسه رسيدگى به مسائل انضباطى محمد پروين، تياگو، مهدى شيرى و جلال اكبرى دوشنبه هفته آينده ۱۹ مهرماه برگزار شود.ضمن اينكه قرار است كميته استيناف در مورد اين بازيكنان در آينده اى نزديك تصميم گيرى كند.

 

همه به دنبال خبر چين

حبيب كاشانى از دايى درخواست كرد تا هر چه زودتر خبر چين تيم را پيدا كند. گويا چند روز پيش در جريان تمرينات درگيرى لفظى بين بادامكى و حسين عبدى به وجود آمد و اين خبر خيلى زود به بيرون درز كرد؛ از اين رو حبيب كاشانى به دنبال خبر چين تيم مى گردد تا وى را با جريمه اى سنگين رو به رو كند.

 

تكذيب بازى دوستانه

در شرايطى كه گفته مى شد پرسپوليسى ها قبل از بازى با ملوان بندرانزلى از سرى رقابت هاى ليگ برتر، بازى دوستانه اى را برگزار مى كنند اما اين خبر با تكذيب كادر فنى اين تيم روبه رو شد.

 

درفشى فر به سرعت آماده مى شود

قبل از سفر پرسپوليسى ها به كيش و برگزارى اردو در اين جزيره دايى به همراه كاشانى به مجموعه درفشى  فر رفته و از امكانات اين ورزشگاه ديدن كردند تا اگر امكان داشته باشد تمرينات اين تيم در مجموعه ورزشى درفشى فر انجام شود اما به دليل اينكه زمين چمن مجموعه مشكل داشت و حدوداً ۳ يا ۴ ماه طول مى كشيد تا به شرايط ايده آل برسد به همين دليل تمرينات سرخپوشان فعلاً و تا ۳ ، ۴ ماه آينده در مجموعه شركت واحد انجام مى شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)