مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليسي‌ها اگر بازي مس را ببرند 50 ميليون تومان پاداش نصيب بازيكنان و كادر فني مي‌شود هر چند تا الان چهار پنجم از اين مبلغ زنده شده.


از طرفي دايي از كاشاني خواسته قبل از بازي با مس مبلغي از اين پاداش به اعضاي تيم داده شود و شايد سرپرست باشگاه طي يكي دو روز آينده 30 ميليون بين اعضاي تيم پخش كند. از طرفي مسي‌ها هم براي برد پرسپوليس براي هر بازيكن پاداش 400 هزار توماني تعيين كرده‌اند.

 

طلبكارهاي پرسپوليسي همچنان دنبال پول

 

طلبكارهاي پرسپوليسي همچنان دنبال زنده كردن طلب‌هاي خود از تيم‌هاي سابق‌شان هستند. مولايي 15 ميليون تومان از ابومسلم مي‌خواهد اما فعلا مشهدي‌ها گفته‌اند فقط 5/4 ميليون تومان به او مي‌دهند. وي حدود 16 ميليون تومان از صباي قم طلب دارد اما خبري از اين پول هم نيست تا جايي كه شايد بدنساز پرسپوليس از تيم سابقش شكايت كند. محمد نوري و اميرحسين فشنگچي دو بازيكن سابق صبا هم قصد دارند طي جلسه‌اي تكليف طلب‌هايشان از اين باشگاه را روشن كنند. سعيد حلافي هم كماكان دنبال گرفتن پول از راه‌آهني‌هاست و قصد دارد روز چهارشنبه دوباره به اين باشگاه مراجعه كند.

 

تمرين انفرادي اجباري نبود


تمرين پرسپوليس ديروز تعطيل بود اما اين بار برخلاف تعطيلي‌هاي قبل كادر فني هيچ اصراري نداشت كه بازيكنان در همين يك روز هم تمرين را رها نكنند. با اين وجود برخي بازيكنان به صورت انفرادي تمرين‌هايشان را ادامه دادند. محمد منصوري به ورزشگاه راه‌آهن رفت، كريم باقري همراه با مولايي به سالن بدنسازي مراجعه كرد و عليرضا محمد هم در سالن وزنه زد. به غير از اين سه نفر عده ديگري از بازيكنان هم تمرين اختصاصي را پشت گوش نينداختند.

 

فيلم بازي در باشگاه


معمولا يك روز بعد از بازي، فيلم مسابقات پرسپوليس در فرمت DVD به بازيكنان داده مي‌شود اما اين اتفاق با دو روز تاخير احتمالا امروز رخ خواهد داد.
از طرفي آناليزور باشگاه هم دنبال تهيه فيلم آخرين بازي مس مقابل سايپا و صباست و گفته مي‌شود تا سه شنبه به خواسته‌اش خواهد رسيد. مسعود عالي‌پور آناليزور پرسپوليس سابقه حضور در مس كرمان را دارد و احتمالا حريف اين هفته تيمش را بهتر مي‌شناسد.

 

اميدها هم با نفت تهران بازي مي‌كنند


تيم اميد پرسپوليس اين هفته مقابل نفت تهران قرار مي‌گيرد تا بعد از پيروزي بزرگسالان پرسپوليس مقابل نفت حالا اميدها نيز اميدوار به تكرار چنين نتيجه‌اي باشند. اين بازي ساعت 12 روز جمعه در ورزشگاه شهيد چمران انجام مي‌شود. همچنين قرار شده درباره مسابقه ناتمام تيم نونهالان پرسپوليس مقابل احسان ري كه به خاطر ترك زمين از سوي تيم حريف رخ داد تا پايان هفته رأي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال صادر شود. ديروز نماينده پرسپوليس براي پيگيري اين موضوع به فدراسيون فوتبال مراجعه كرد.

 

از فوتسال پرسپوليس امتياز كسر نمي‌شود


بعد از اينكه شنيده شد به خاطر بدهي پيشين تيم فوتسال پرسپوليس به سازمان ليگ فوتسال سه امتياز از اين تيم كسر خواهد شد معاونت حقوقي اين باشگاه دست به كار شد و با تهيه لايحه دفاعيه حالا شرايط تا حدودي تغيير كرده است.
قرار شده تا پايان ماه جاري مبلغ 50 ميليون بدهي پرسپوليس به سازمان ليگ پرداخت شود و جريان كسر امتياز هم به دست فراموشي سپرده خواهد شد. تيم فوتسال پرسپوليس ساعت 12:30 روز 24 آبان در سالن خورشيد تهران ميزبان شهيد منصوري است و سه روز بعد از آن ديدار عقب‌افتاده خود با راه ساري را انجام مي‌دهد.

 

مصطفوي به سازمان بازرسي هم گزارش داد


داريوش مصطفوي مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس بعد از اينكه روز شنبه به اين باشگاه مراجعه كرد در سازمان بازرسي كل كشور هم حضور يافت تا گزارش مالي دوران حضورش در اين باشگاه را به اين سازمان اعلام كند. قرار است در تعامل بين سازمان تربيت بدني و سازمان بازرسي كشور گزارش ارائه شده از سوي سازمان بازرسي به علي سعيدلو رييس مجمع باشگاه پرسپوليس ارائه شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)